Wednesday, 2 March 2016

UK in details ...

V poslední době mě moc baví fotit detaily a kolikrát i zachytit nezachytitelné ... a taková návštěva v UK tomu krásně nahrává. Tím, že tam jezdíme několikrát do roka, už mě spousta věcí nepřekvapí (i když odění některých žen mě bude přivádět k úžasu pořád), je tedy fajn zaměřit se na zajímavé detaily a postřehy.

Všichni na svá sedadla! Poprvé letíme v plné čtyřsedačkové síle.

 Nejen maminka ráda fotí. Dívat se přes hledáček je pro čtyřleté dítě opravdu náročné, ale jako první portrét je to výsledek luxusní. Ještě by bylo báječné fotografku v akci vyfotit.


Schválně. Nejoblíbenější britský fast food? YES, tradiční fish and chips with mushy peas. Na novinách.


Britské pobřeží! Pýcha všech ostrovanů! Co na tom, že teplota moře nepřesáhne 20 stupňů? Britové jsou jako národ největšími otužilci, co znám.


A ano, vítr. Všudypřítomný, vlasy cuchající a v zimním období krutý jako ten severní.


Mušličky a odlesky. Tato fotka je horkým kandidátem na fotku týdne č. 7 do mého alba.


Costa Coffee, to už je takový tradiční kávový řetězec po celé Anglii. 


A tohle nelze vynechat. Již tradiční Curry Club v oblíbeném Wetherspoons a moje úplně nejvíc nejoblíbenější pivo Guinness! Asi jsem se měla narodit kousek od St. James's Gate.(Mimojiné, další horký kandidát na fotku týdne.)


Tohle se může stát pouze v Anglii. Curry Club v plném proudu a před sedmou hodinou dojde rýže! Nevadí, hranolky se taky hodí. Ale curry bylo výborné!


Smíchej vajíčko, mlíko, mouku, osmaž a jez. Nač přidávat další "zajímavé" ingredience. Aneb když se výroba palačinek stane výzvou anglické hospodyňky.


Již brzy budou Velikonoce, a tak jsou čokoládová vejce různých rozměrů a chutí v plné pohotovosti.


Teď to asi vypadá, že Anglii nemám ráda. Mám! A to moc! Ale někdy je opravdu zajímavé zaměřit se na některé detaily ..


Good bye, see you soon ... 

A vy, milé čtenářky tohoto příspěvku, poraďte. Oslovila vás více fotografie mušle či piva? Kterou mám scrapnout do alba? Anebo byste vybraly fotku úplně jinou? Moc vám za vaše komentáře a tipy děkuji!

15 comments:

  1. Jani, za mě mušličky. :-) Moc se mi líbí ty odlesky, fotka je taková snová.
    A Guinness a curry si v Anglii také dávám. :-)

    ReplyDelete
  2. Mušle! Krásně fotíš mimochodem!!!

    ReplyDelete
  3. Jani, budu rebel, mě se líbí fotka s kávou :-D ale jinak pivo :-) v dnešních chladných dnech na mě paradoxně působí zahřívacím dojmem :-)

    ReplyDelete
  4. Krasnee..za ,e redy dominuje kafe a tvoje fotka..ale pokud mam vybrat z dvou urcenych tak tedy musle.

    ReplyDelete
  5. Proč ne obě ?;-) Moc pěkné fotečky!

    ReplyDelete
  6. Já, dlouholetý pracovník v pivovaru, hlasuju pro pivo! :-)

    ReplyDelete
  7. Dala bych si k jídlu i do alba fish and chips ;), ale jinak hlasuji pro mušle. Pivo si můžeš vyfotit jindy, ale ty mušle už takhle nebudou :). Ami se fotka moc povedla, asi ti roste konkurence, za pár let se budete moct po týdnech střídat ;).

    ReplyDelete
  8. ááá, to jsou krásné fotky! Taky budu muset trochu se konečně pocvičit. A do alba? Já bych asi volila čtvercovou kolážičku 4 fotek jídla (výstižné pro UK mi právě přijdou všechny 4):-D tos asi nechtěla slyšet, co? hmmm, tak jo, tak škeble:-)

    ReplyDelete
  9. Hmmm - to je složitá otázka ... Guinesse mám totiž taky moc ráda .... Ale z hlediska "krásy fotky" hlasuju pro mušličky ;) Taky mám Anglii ráda ... Miluju angličtinu a strávila jsem tam krásný rok svého života ...

    ReplyDelete
  10. všem děkuji za úžasné komentáře a tipy! jste nejlepší a totálně jste mi zavařily smile emoticon na plné čáře to sice vyhrály mušle, ale přemýšlím, jak tam ještě dostat pivo a kafe .. tohle bude veeelká výzva!

    ReplyDelete
  11. Asi pozdě, ale mně se líbí také káva, Jani.. Krásný článek, ráda vzpomínám na dovolenou v Anglii, mám ji moc ráda :-)

    ReplyDelete
  12. Taky jdu s křížkem po funuse :-), ale pokud mušle, tak bych do fotky řízla :-)..za mě portrét, má pro mě hodně..

    ReplyDelete