Monday, 4 April 2016

April PL challenge by Papero amo

Dubnová PL challenge je jako stvořená pro všechny z vás, kteří s PL začínáte i pro ty z vás, kdo doháníte skluz. Na své si ale nakonec přijdou všichni, protože budeme tvořit s radostí! A tentokrát zcela v duchu původního záměru slavné Becky Higgins, matky kapsového scrapbookingu. 


Podmínek dubnové challenge je hned několik:

použít plastovou kapsu Design A
udělat titulní kartičku 6x4 s označním týdne a datumy
použít jednu velkou fotku 6x4
použít jednu malou fotku 3x4 (jak na to, najdete zde v návodu)
stránku provzdušnit výplňovou kartičkou 3x4

Pro vzorovou stránku mi krásně vyšel týden, kdy jsem neměla mnoho fotek. Obvykle totiž bojuji s místem a mám potřebu použít co nejvíce fotografií. I tady jsem se však neubránila a výřez na titulní kartičce fotkou podložila. Trochu prohřešek proti pravidlům, já vím, ale musíte uznat, že by to bez těch tulipánů nebylo ono :)


Kartičky jsou ze svatební kolekce od Lucky Šindelkové a opět potvrzuji, stejně jako holky, jejich univerzálnost. 


Zde již zmíněná výplňová kartička. Potřebovala ještě doladit ke zbytku, zvýraznit, a k tomu mi dobře posloužilo černé razítko. Fotka vlevo má požadovaný rozměr 3x4.


Na následující šedé kartičce byl nádherný nápis, který jsem nechtěla obětovat. A tak jsem ho vyřízla a vznikl mi tak velký šedý rámeček pro fotku.


Inspirovala jsem se u Lucky Šindelkové a nakolážovala fotky s volnými bílými pruhy. Původně jsem je chtěla nechat bílé, ale prostě bylo třeba někam napsat journaling.


Velká fotka 6x4 jako jedna z podmínek. Velké fotky v Project Life jsou prostě nejlepší!


Tak co, zkusíte to s námi? Další inspiraci od holek najdete na blogu Papero amo -zde. A pozor, která z nás rebelovala proti pravidlům nejvíce? :)

No comments:

Post a Comment