Saturday, 23 April 2016

Me & Myself ... spring photos of week 14

Jaro! Moje nejoblíbenější roční období! Všechno se probouzí, kvete, pučí, bzučí, ptáčci zpívají, že si mohou plíce potrhat a ta zelená, ta už takhle křiklavě zelená nikdy nebude. Je to prostě nádhera! Ani foťák to nenechává chladným, a tak si společnými silami tu krásu užíváme a snažíme se zaznamenávat. Jsem ve velkém pokušení použít všechny "květinové" fotky do mého alba Me&Myself, ale zároveň si i pohrávám s myšlenkou vyvolat nějaký větší formát .. Co myslíte, která by byla ta vaše nej?

rozkvetlé stromové větvičky, to se nikdy neokouká


Ačkoliv jsou sedmikrásky v podstatě celoroční, tak na jaře jim to stejně sluší nejlíp.

Královská, úžasná, neuvěřitelná. Tak to je magnolie u Alony.



Tomuto stromu bych ráda přišla na jméno. Chodíme pod ním do školky a pokaždé musím obdivovat to květové bohatství
 
Jeden z rozkvetlých stromů a taky netuším jméno. Ještě že jsme si ten atlas rostlin koupili, už jenom hledat ...

A jak si jaro užíváte vy? Máte už ulovenou nějakou krásnou kvetoucí fotočku?

6 comments:

  1. Jaro je opravdu nejkrásnější. A mně se nejvíc líbí ta předposlední fotka stromu. (Verča S.)

    ReplyDelete
  2. Objednavam se k tobe na kurz foceni :)

    ReplyDelete
  3. Já jsem pro druhou fotku magnolie, tu na výšku. Nádhera!

    ReplyDelete
  4. Magnolie, ty vydrží kvést jen chvilku, tak bych je zvěčnila ve velkém§
    Žanet

    ReplyDelete
  5. Druhá magnolie nebo úplně poslední fotka :). Na kurz focení bych klidně šla s Alonou, ať toho nemáš hodně ;).

    ReplyDelete
  6. oooo, děvčata, tak to jsem zvědavá, která mi nakonec padne pod ruku, ale i tak, to jaro je prostě boží! ..Ajko a Ali, jsem totální amatér a moc bych se divila, kdyby některou z nich nefotil automat :D

    ReplyDelete