Friday, 15 April 2016

Me & Myself ... week 4 "orchids"

Jak už jsem psala nedávno. Kromě ukrutného PL skluzu (jak se to stalo?) a dalších dvou alb, které jsem si v neděli přinesla z kurzu s Teresou Collins, mám i úctyhodný skluz v "mém" albu Me & Myself. Kdy já to všechno dodělám? Ale něco se podařilo a já tento týden udělala dvě stránky. Dnes vám jednu ukážu. Neměla jsem totiž chuť tvořit něco velkého (rozuměj PL stránku), a tak jsem vzala zavděk formátem 6x8. To se vám tak dobře tvoří! Během dvou hodin bylo hotovo!

Dnešním příspěvkem jsou orchideje, které mi na přelomu ledna a února tak krásně vykvetly. A kvetou dodnes! Mám je všechny na jednom okně a je to opravdu nádhera! Pro tuto stránku jsem si vybrala výrazný chirpboardový čtvercový rámeček a teprve potom jsem doladila papír.


Zbytek stránky je letního creative kitu od Papero amo, který byl poskládaný z kolekce Citrus Bliss a který se mi se svými nápisy tak moc hodil.


A nějaké to "poprvé"? Přiznám se, že na větší kreativitu nebyla síla ani čas, ale tak jsem aspoň sešívačkou procvakla puffy samolepku. K tomu jsem odvahu ještě nikdy nenašla ...


Přeji vám krásný nadcházející víkend!

6 comments:

  1. To je nádherná stránka. Já kdybych ji tvořila, tak bych měla strach z toho rámečku a k tomu to kolečko s tolika písmem (já totiž neumím kombinovat), ale když to pak vidím u druhých nakombinované, tak žasnu, jak to vypadá vše nádherně. A orchidej je samozřejmě nádherná. (Verča S.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo, rámeček mi padnul do oka jako první, taky jsem se ho bála, ale přišlo mi, že dobře kontrastuje s jemností orchidejí ... kolečko je taková znouze ctnost, viděla jsem SEEDS, tak si říkám,to se ke kytkám hodí :) děkuji, Veru!

      Delete
  2. krásná, svěží stránka...moc se mi líbí

    ReplyDelete
  3. Věřím, že formát 6x8 se lépe zpracovává. Stránka je úžasná a orchidejka je krásná :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moni, je to super, hned hotové a pro mě ideální, protože kolikrát nevím, co s tou velkou stránkou. Ale dokážu si představit, že musí být super scrapovat na velikost 8x8, je to přeci jen už větší plocha a navíc čtverec, který nabízí větší variabilitu. Nezbývá než doufat, že k nám holky brzo alba 8x8 dostanou :D

      Delete