Tuesday, 19 April 2016

Me & Myself ... week 5 "cooking"

Do mého alba Me & Myself (další stránky najdete tady) přibyla opravdu vypečená záležitost. Možná si vzpomenete na fotku mé kuchařské sbírky. Přiznám se bez mučení, že jsem vůbec nevěděla, jak stránku pojmu a nakonec jsem se ptala i sama sebe, proč že jsem ty oblíbené kuchařky vlastně fotila

Když jsem přemýšlela, co v mých papírových zásobách má nějaký kuchařský motiv, vzpomněla jsem si na úžasná nejnovější KAKI diářová razítka od PA! A bylo po starostech! Z krásných motivů jsem vybrala několik a naskládala je na akrylový bloček. Potom již stačilo systematicky porazítkovat podklad a tematický papír byl na světě. Navíc takový, který nikde nekoupíte! Hned na úvod jsem si tak splnila svoje "poprvé" předsevzetí, neboť podkladový papír z razítek jsem ještě nikdy netvořila.


Dalším zalovením v paměti bylo objevení jednoho z Creative kitů, který byl tedy dost retro, ale tématicky se dost hodil. Pod fotku jsem poskládala různé papíry a bílé pytlíčky, ve kterých dostáváme všechny ty krásné ozdoby. A pozor, všechny papíry jsem po okraji brousila nůžkami! Ani nevím proč, ale k této stránce mi to docela pasovalo.


Nápis je od Amy Tangerine a líbilo se mi, jak krásně koresponduje s mojí myšlenkou začít více vařit podle kuchařek. A jelikož fotím většinou "ke kraji", na fotce mi vznikl užitečný prostor pro journaling. 


V Creative kitu byl i tento nádherný buttonek. Sice je dosti obří, ale jindy už ho asi opravdu nepoužiju.


Tvorba alba Me & Myself mě opravdu baví. Konečně využiju všechny ty úžasné materiály z Creative kitů ...

6 comments:

  1. Ta je!!! Krásný podklad, krásný barvy, krásný rukopis!

    ReplyDelete
  2. To je super nápad ;) Úžasné!!!

    ReplyDelete
  3. Krásná stránka :), jako jsou všechny tvé stránky. Těším se na konec roku ;).

    ReplyDelete
  4. holky, děkuji, mám radost hlavně z těch razítek na podkladě, to ještě někdy musím rozhodně vyzkoušet :)

    ReplyDelete
  5. To je taková krása! A nápad s razítky bomba.Já jsem si podobně potiskla celé desky jednoho svého alba a těším se, až tuhle metodu znovu "vytáhnu".
    žanet

    ReplyDelete