Monday, 25 April 2016

Project Life kit March / April 2016 ...

Konec měsíce je již za dveřmi a od té doby, co dělám Project Life, to vnímám úplně jinak! Vůbec netruchlím, že ten měsíc zase utekl jako voda. Naopak! Nesmírně se raduji, že mi již brzy brzičko přistane ve schránce nový kit (buď ten PL nebo Planner kit). Ale ještě než otevřu novou krabičku, leží mi tu spousta nádherných kartiček (a týdnů), které čekají na zpracování. Jak si s kitem pohrály holky Lea s Alenou se můžete podívat zde - klik.



Náš 10. týden jsem usadil do neobvyklé kapsy. Měla jsem potřebu trochu obměnit již zajeté formáty. Sice jsem byla trochu zklamaná, že velké kapsy jsou větší než obvykle a kartičky v nich lehce plavou, ale až se dohrabu k dokončení a podlepení a la Leuš, bude to pohoda.


Nejvíc mě, konzervu, v kolekci samozřejmě oslovily šedé odstíny, ale vyzvala jsem se a použila tmavou kartičku. Tedy řeknu vám, tu tmavou vyfotit, to byl nadlidský výkon.


Fotková koláž je celá tvořivá. Jelikož to byl dubečský víkend, jelo se na kreativní vlně. Největším hitem však zůstávají převlékací panenky od Aladine, které si Ami sestavuje dle svého vkusu, narazítkuje jednotlivé části a vybarvuje. Doporučuji!


Ještě mi kartičky zbyly a jsem si jistá, že z nich vyrobím nejeden jarní týden. Ale musí se nejdřív oteplit, nerada bych tahala sněhové vločky :)

2 comments:

  1. Krásné :). Když si vezmu, že za chvilku tu je další kit a já z toho aktuálního použila jen 3 kartičky (navíc jen jejich bílou stranu), tak mě trochu hryže svědomí... Ale snad tento týden začnu dělat březen, tak se polepším.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky, Ajo! Jakože jen tři? No to musíš urychleně napravit, fotky máš, tak šup do toho!

      Delete