Thursday, 7 April 2016

school fun times documented ..

Nastal čas společného tvoření. Po půl roce jsem se smířila s faktem, že Ami chodí do školky (a nadšeně), a rozhodla se tyto její chvíle, které tráví mimo domov, zaznamenat do alba. Trošku si vyčítám, že mě to nenapadlo dříve, ale rozdělaných projetků, kde honím čas a lepím dávnou minulost mám teď několik, tak proč si k tomu nepřidat další. A abych na to nebyla sama, usoudila jsem, že dozrál čas, kdy se do lepení může pustit i Ami. A že její nadšení moci se prohrabovat mým materiálem a ozdobami nezná mezí, to vám asi nemusím detailněji popisovat ...


V Dubči jsme si u milého pána koupily album a pár papírových nezbytností u velmi milé paní. Album má tvrdé kartonové desky a spoustu recyklovaných listů uvnitř. Rozměr je lehce větší, než klasických 6x6, ale i tak budeme se sadami papírů 6x6 převážně pracovat. Přeci jen se tak lépe využije i scrapbookový papír, aniž by byla spousta odřezků. Jako první jsem si obalily desky. Ami si sama vybrala papír jak na vnější, tak na vnitřní stranu dese. Dobře, tak sama úplně ne, ale s lehkým nenápadným pošťouchnutím, že méně výrazný papír bude lepší pro další dekorace. Jsem rozhodnuta dát jí možnost volby, ale trochu určovat "hranice", aby album nebylo přeplácané a Ami si nepatrně tříbila vkus. Desky jsem polepila oboustrannou lepící páskou a Ami sundávala "žluté papírky". Poté jsme společnými silami desky ozdobily. Srdíčko je čistě její práce z naší srdíčkové manufaktury, kterou jsem rozběhla pro psaní diářového příspěvku (návod, jak na fringe heart, najdete zde). 


A zde již můžete vidět desky polepené zevnitř. 



Fotek máme opravdu hodně, výtvarných děl ještě víc. Trochu tápu, jakou formu celému minialbu dát, ale chtěla bych to pojmout jako chronologický průřez jejích školkových let. A moc se na společné lepící chvilky těším. Budeme si o všem znovu povídat a já aspoň takto budu vše prožívat s ní, i když už mi lehce vyletěla z hnízda. A co vy, "trénujete" také budoucí scrapovou generaci? :)

11 comments:

  1. Super album :-). Takový polotovar by se nám také hodil. My děláme male album 6*8 a nektere výrobky prefotim, takže tam nejsou fyzicky.Vkus Nele neurčuje a vždy ji dam hromadu všech zbytku ať si vybere podle fantazie. Myslím, že trochu směr si muže brát z rodinných alb, které často prohlíží :-). Tohle asi bude divočina, ale bude její :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taky se chystám všechno přefotit, protože to by se jinak nemělo šanci vejít:) zatím je vše na výstavce na chodbě ...

      Delete
  2. To je Jani super nápad. Asi to taky zpětně zavedu a Nelince to udělám taky, příští týden nastupuje poprvé. (Verča S.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to to letí, viď, Veru, už i druhá .... děkujii!

      Delete
  3. Jani, super tip na téma do albíčka!! Úžasné, že už tvoříš s Ami, máte to parádní, holky ;-) Tají se mi dech i z jiného důvodu, však víš ;-) A vaše srdíčka žeru ;-) A ještě nám musíš prozradit, co to je FSU?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) mně se tají dech nad těmi papíry ... aach, nechápu, že jsem jí nabídla ty nejkrásnější, já jsem taaak hodná :D

      Delete
  4. Jani, taky máme rozpracované :-) ale jak říkáš sama, pod tíhou jiných projektů to zatím nestíhám. Tento tvůj základ znám,je perfektní. Já mám doma hotový od nakladatelství Smart press, název Tvůj fotodeníček od školky do školy. Ne všechno mi tam vyhovuje, takže to přelepím nebo upravím, ale základ je a když je zadarmo.... ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. viď, proč není den nafukovací, člověk by toho chtěl toliko stihnout .. jedinou výhodou u tohoto alba je "neodbytnost a vytrvalost" dcery, která teď pořád chodí, kdyže zase budeme lepit ty fotky, takže šance na dokončení jsou opravdu veliké :D

      Delete
  5. Jani, taky máme rozpracované :-) ale jak říkáš sama, pod tíhou jiných projektů to zatím nestíhám. Tento tvůj základ znám,je perfektní. Já mám doma hotový od nakladatelství Smart press, název Tvůj fotodeníček od školky do školy. Ne všechno mi tam vyhovuje, takže to přelepím nebo upravím, ale základ je a když je zadarmo.... ;-)

    ReplyDelete
  6. Já se na tvoření s dětmi táák těším! Teď teda mám obavy jak uchráním svůj matroš od nenechavých ručiček, ale i tak se těším:-)Budu s napětím vyhlížet, jak vám album poroste pod rukama. Desky jste začaly parádně!

    ReplyDelete
    Replies
    1. když jsme čekali Ami a zavítali do craft obchodu v UK, lítala jsem od regálu k regálu a nadšeně jásala, jak budu s dětmi tvořit ... Jamie se na mě nechápavě díval a říkal, že třeba to děti nebude bavit :D děkuji, Jani, a vyhlížej, třeba za takový půlrok se dočkáš pokračování :D

      Delete