Thursday, 28 April 2016

school fun times ... first pages

Tak jsme se do toho daly. Konečně jsme mohly polepit i zadní stranu desek a začít přidávat fotky.(Jak vypadá obal alba najdete zde.) Ty jsou sice horší kvality, ale aspoň něco. Nedávno jsem do zásob šestkových papírů přidala i kolekci I AM od Simple Stories. Už tehdy jsem ji nekupovala pro sebe, není to úplně můj šálek kávy, i když z kolekcí SS ji řadím mezi nejpovedenější. Pro Ami však jako stvořená. Hned si vybrala podkladový papír. Já pak zalovila mezi samolepkami a stránku jsme zakončily popiskem. 


Na druhou stranu bez váhání šla po dalším kytičkovaném papíru v krásných barvách ... jen jak to dozdobit? Napadlo mě růže vystříhat a Ami se do toho dala. To ji děsně baví. 


Nakonec jsme přidaly pár perliček, ze kterých ani nedýchala údivem. Fakt! Každou lepila s takovou láskou!


A na konec si dovolím menší úvahu. Mívám někdy přes den chvilky, kdy bych si tak ráda sedla a tvořila, ale "brzdí" mě děti. Zjistila jsem, že naše společné tvoření s papírem, lepení fotek a zdobení mě opravdu uspokojuje. Já měla ten den svoji tvořivou potřebu tak vyčerpanou, že se mi večer už nechtělo nic dělat (a to se mi stává opravdu málokdy). Přiznávám, že to chce hodně trpělivosti a schovívavosti, když dítě sáhne po těch nejkrásnějších papírech, ale stojí to za to!

1 comment: