Friday, 22 April 2016

Scrap swap ...

Jedna taková opravdu parádní výměna. Když už jsme to vymyslely pro vás, tak bylo třeba jít s kůží na trh a také si vyzkoušet, jaké to je scrapovat "cizí" fotku! A že se sešly opravdu krásné stránky! Ostatně si je všechny můžete prohlédnout zde - klik a již v květnu uvěřejníme ty vaše. Moc se na to těším!

Mně ve schránce od naší hlavní notářky Silvie přistály hned tři fotografie a info od Lucky Barabas! No, polila mě horkost, neboť Lucčin něžný styl moc obdivuju a myslím, že její jméno má nejen u nás záruku kvality, originality a hlavně báječného designu! Z došlých fotek jsem nakonec vybrala růže. Nejprve jsem dlouze zkoumala, kterým směrem fotka "patří" a když jsem to vyzkoumala, dala jsem se do rozvržení pro mě neobvyklé kompozice. Už od začátku jsem měla jasno, že použiju bílý podklad a že si vyzkouším stránku nezahltit ozdobami. Spíš naopak, nechám ji povětšinou úplně prázdnou. Na jednu stranu to bylo těžké opravdu nic nepostříkat aspoň trošičku či něco nepřilípnout, na stranu druhou jsem chtěla, aby se Lucce stránka líbila a jednoduše jsem se bála cokoliv navíc použít. 


Místo papíru jsem použila nádherné vellum se zlatými puntíky, moje neoblíbenější, něco navrstvila pod fotku (PA pytlíčky), ozdobila bavlnkou a dřevěným výsekem. 


Celá výměna probíhala v naprostém utajení, kdo jakou stránku a pro koho dělá. Tajemství znala jen Silvie. Ale protože jsme ženské, že, tak některé se prořekly, že, tudíž jsem věděla, že se mohu těšit na stránku od Aleny (ta holka co neví, to nepoví, ale stejně ji máme rády:)). Ale i tak to bylo úžasné překvapení, když mi obálka přistála ve schránce a já se zatajeným dechem obdivovala něco, co jsem sama nevytvořila, ale co si mohu nechat! Dlouho jsem nedostala zprávu od Lucky, jestli stránka v pořádku dorazila až na Slovensko. Zažínala jsem se bát, že se to, nedejbože, cestou zaseklo, ale nakonec se zadařilo a Lucka mi poslala tyto fotky:




Stránka se jí páčila, takže já si oddechla. Řeknu vám, byl to neskutečný adrenalin a už teď se těším, jaké stránky v rámci výměny vyrobíte vy!

2 comments:

  1. Myslím, že ses neměla čeho bát. Asi bych nepoznala, že stránku nedělala Lucia, je krásně něžná a taky sa mi moc páčí! A to tvé božské písmo...
    Žanet

    ReplyDelete
    Replies
    1. ach, Žanet, děkuji moc, já měla takovou radost, že se to Lucce líbilo :)

      Delete