Tuesday, 12 April 2016

Workshop with Teresa Collins!

Úplně nejvíc nejlepší! Když jsem zjistila, že se k nám chystá Teresa Collins, ano, TA Teresa Collins, nemohla jsem tomu uvěřit. Ale ono se to opravdu stalo!

What an amazing experience!! When I found out that Teresa Collins, THAT Teresa Collins!, is coming to Prague I couldn't believe it! And yet, it happened!

Tuhle zlatou krásu jsme dostaly hned na začátku workshopu.


Nebudu se rozepisovat, jak to probíhalo, protože to za mě (a mnohem lépe) udělá Anička již brzy na blogu Papero amo. Chtěla bych vám jenom ukázat, co všechno jsem na kurzu stihla (ano, slovo stihla je nejvýstižnější, protože to byla spousta informací, inspirace a hlavně lepení).

I'm not going to describe how it all went because Anna will do that very soon on Papero amo blog (and definitely in a better way than me). I just would like to show you everything I managed to accomplish (yep, we were overwhelmed by all the information, inspiration and original tips ).

Balíček prvního workshopu na instagramové album.

Dopolední workshop byl ... tak krátký! Třebaže je insta album velikostí titěrné, měly jsme s ním spoustu práce především díky úžasným Teresiným tipům a také používáním báječných raznic. A tak jsem si domů odnesla další kousek do mé sbírky "k dokončení". Cílem snad každé z nás bylo nalepit aspoň jednu jedinou fotku, abychom doma neukazovaly pouze krásné papíry a myslím, že jsme se k tomu povětšinou dohrabaly. Já už se moc těším, až si album vymazlím a ozdobím. A že bude díky výsekům z raznic čím zdobit!

The morning workshop was ... oh, so short! Although the insta album is really tiny, thanks to all Teresa's great tips and punches we had lots to do. So I brought home another item for my scrap collection "to be finished". I think the goal of most of us was to include at least one photo so that we wouldn't show the people at home just beautiful papers. I am already looking forward to using all the amazing decorations done by Teresa's punches.

Hvězdičková raznice učarovala snad všechny, ne jen Silvii.



Tahle raznice navíc vysekla obrys hvězdy! Za mě jednoznačně nejlepší záležitost!




Malých fotek do kapsiček 2x2 jsem si připravila málo a jsem za to ráda. Přeci jen se velké fotce nic nevyrovná. 


 ... jakože VELKÉ fotce!





Jak moc ráda jsem byla, že jsem se nakonec rozhodla udělat INSTA album z naší svatební cesty. K zážitkům z Legolandu by nádherné zlato-růžové papíry opravdu moc neladily. Ještě se těším, že album obohatím svatebními kartičkami od Lucky Šindelkové.

I was so happy that I had chosen to scrap our honeymoon photos. They go so well with the beautiful papers! I am also planning to add few of Lucka Šindelková's wedding themed PL cards.


Po výborném obědě naše řady lehce prořídly a pustily jsme se do tvoření nádherného černobílého alba. Tentokrát jsem nic nenechala náhodě, nelelkovala a hned se pustila do plnění kapsiček. Hodně mi pomohlo, že dělám klasické Project Life album, a tak šla práce rychleji od ruky. Tvoření druhého alba mě oslovilo více i z toho důvodu, že jsem si připravila fotky dětí, na kterých jsou spolu. Takový sourozenecký projekt. Celá jsem se u toho dojímala, jakže mi ta dvě miminka vyrostla ...

After delicious lunch it was time for another workshop .. completing a beautiful black and white album! This time, I didn't hesitate at all and went straight into filling all the pocket pages with photos and Teresa's cards. It really helped that I do Project Life pages regularly. Making the big album was such a pleasure also thanks to the photos of my children being, playing, eating together. I just can't believe how quickly the time goes and how quickly they grow ...
 
Úžasný mentolovo-černobílý balíček.
  
Do konce workshopu jsem udělala 4 stránky. Žádná sláva, ale díky Bohu za ty dary. Nejvíc mě na tomto způsobu alba baví, že se mohu opravdu scrapově vyřádit. Nemusím řešit, kolik fotek mám z jakého týdne, jestli se mi vejdou na stránku či jak dlouhý mít journaling. Prostě lepení fotek, zdobení a občas nějaká reflexe. Paráda!



Průhledné folie jsou velký hitem i v Project Life albech. Já zatím žádnou nepoužila, protože se mi nelíbí, co prosvítá z další stránky, ale v tomto albu se s tím dalo dobře pracovat a pod fólií je na další stránce bílá obálka.



V balíčku byla i úžasná embosovaná obálka. Když nás Teresa instruovala ke stříhání, všechny jsme zatajily dech. Ale v kapse to vypadá úžasně, plus obálka může schovat různé drobnosti nebo journaling. 



Toť vše. Víc jsem nezmohla. Ale užila jsem si to maximálně. Obrovské dík patří děvčatům Pavlínce a Aničce z Papero amo, že Teresu pozvaly a také Terese za úžasné inspirací a pozitivem nabité workshopy. Bylo to neuvěřitelné! Ještě že zůstala ta alba, která mi budou tuto výjimečnou událost pořád připomínat .. tedy kromě toho, že budou volat o dokončení.

That's it! I didn't manage to create more. But I DID enjoy it a lot! A big thank you to Pavlína and Anna for inviting Teresa and a huge THANK YOU to Teresa for wonderful inspiration-filled workshops! It was like a dream. Thankfully, I've got to keep the albums to remind me that it DID happen .. well, and that they need to be finished ... sometime ..



8 comments:

  1. Teda Jani, stihla jsi toho fakt hodně a ještě to máš nádherný :-) Já neměla ani tu jednu fotku nalepenou, nesla jsem si domů album s prázdnýma papírama, se mě manžel ptal co jsem tam celou dobu dělala :-D To druhé album by bylo pro mě asi jednodušší, s kapsama se mi pracuje mnohem lépe než s volnýma stránkama :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peti :D tomu jsem se právě snažila vyhnout, abych domů nenesla jen papíry, i tak Jamie pozdvihl obočí, že je to takové nějaké neúplné :D souhlasím, to druhé album je pro nás PLkařky prostě krevní skupina ... jinak díky totálnímu nasazení lepení jsem si v obchůdku u holek NIC nestačila prohlídnout a koupit :(

      Delete
  2. krásná reportáž, Jani! jsem ráda, že jsem vás přišla aspoň omrknout a vyrušit od práce, abych to ZLATO viděla na vlastní oči! a pěkně se ti ta alba rýsují, dobrý začátek! A ještě mě zaujaly ty kapsy do velkého alba. Takovéhle nemááám! Snad holky dají do e-shopu:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a já jsem tak moc ráda, že jsi zašla! úplně ti rozumím s tím kolektivním tvořením, budu muset zapřemýšlet, jestli to ještě někdy dám, vůbec jsem neměla čas s někým hodit řeč, spoustu lidí jsem nepoznala a nakonec jsem si ani jedno hotové album neodnesla .. prostě propadák! ale pořád moc příjemný. Jinak kapsy určitě budou, Anička objednávala a jsou i různé designy, taky už se na ně těším. Tahle velikost alba je prostě TOP!

      Delete
  3. Téééda Jani, opravdu klobouk dolů, já jsem byla ze všeho tak paf, že jsem nenalepila ani jednu fotku,ale hlavně,že jsem jich tam měla kupu:-) Povedený článek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aničko, ale však to jsou opravdu jen nalepené fotky a jenom pár, zbytek si hoví v kapsách, ale plánuji, že jich tam nechám jenom pár, abych využila ty papíry ... taky jsem z toho byla pěkně rozvrkočená :)

      Delete
  4. Jani, same nadhery... workshop musel byt pecka. Prekrasne to mas vsetko :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Luci, díky, ale tak víš, co, musíš někdy taky dorazit, což :)

      Delete