Tuesday, 31 May 2016

Celebrating "half birthday" ...

Narozeniny, tak to jsou oslavné stránky samozřejmostí. Ale i "půl narozeniny" se počítají. Už loni jsem dětem vytvořila samostatnou stránku a letos tomu nemůže být jinak. Původně jsem se inspirovala nádhernou mřížkovanou stránkou od Janči V. (kochejte se TADY), ale nakonec se to všechno vydalo úplně jiným směrem. Šestiúhelníkovým.

Měla jsem ještě spoustu zbytků z nádherného Pinkfresh CREATIVE KITU od Papero amo a moc dobře se na jemnou klučičí stránku hodily. Už při kolážování fotek jsem věděla, že budu čtverce ořezávat na šestiúhelníky. Snažila jsem se tedy vybírat takové fotky, kde nebude nic rušit. I přesto se mi podařilo vyvolat fotky, které jsem nepoužila právě kvůli tomu, že na nich něco rušilo. Původně jsem také zamýšlela použít TOP 10 fotek syna, ale nakonec jich na stránce zbylo míň. Vytiskla jsem si šablonu pravidelného šestiúhelníku a obkreslila ji na průhlednou fólii. Díky tomu jsem pak jednodušše průhlednou šablonu přiložila na nejvhodnější výsek a obstřihla. Kombinovala jsem dvě různé velikosti, čímž se trochu rozhodila pravidelnost, ale stránka je aspoň různorodější. Větší šestiúhelníky je dobré usmístit ke kraji, kde se nepravidelnost rozestupů lépe ztratí.


Na stránku jsem použila jen dva vzory papírů. Některé šestiúhelníky jsou na pěnových čterečcích pro větší plastičnost.


Uplatnila jsem i průhlednou washi pásku s nápisy, která byla součástí kitu. Dnes se již hodně dělají washi pásky ke kolekcím ve formě "platíček", což je super záležitost. Ale jejich lepivost je horší, je proto lepší je nalepit napoprvé a nepřemisťovat. 


Na jeden šestiúhelník přišel journaling. Stejně tak jsem hledala místo pro další washi pásku, jejíž "slogan" se mi moc líbil a na stránku se vyloženě hodil. Úžasná přírodní písmenka jsou od Amy Tangerine (tady).


Nakonec mě napadlo (proč jen proč?) stránku potřísnit zelenými vodovkovými cákanci. No, už jsem si na to zvykla, ale poté, co jsem si to na několik místech mázla a nemohla se strefit na ta správná místa, jsem byla v pokušení to celé předělat. Nepředělala. A tak tu máme stránku "půl narozeninovou" šestiúhelníkovou ve vší své mázlé kráse!

4 comments:

  1. Jani, opět veliká paráda, přiznej se kolik máš v zásobě bílých čtvrtek? Hrozně se mi líbí zkrácenina Albi, ale možná je to jen tím, že jsem Čech. Moc závidím bi-jazykovým dětem. No obecně závidím každému, kdo umí anglicky myslet nebo alespoň mluvit, já se neumím ani dívat =D. Stránka je to úžasná a ty cákance tomu dodávají šmrnc. Jinak tuhle kolekci se taky chystám použít na narozeniny. Evidentně k tomu hodně svádí. A hexagony jsou prostě top. Možná letošní hit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehm, tahle byla poslední a jak mě to zjištění vylekalo ... hned jsem musela zalarmovat Aničku :D my říkáme Albi pořád, ani nevím, jestli je to "anglické", Bertík se neujal :) ano, biligvismus je báječnost, ale mohla bych dlouho vyprávět i o té odvrácené tváři .. jednou napíšu knihu :D a moc děkuji, Alčo, miluju tvoje slohové komenty!

      Delete
  2. Jani, mazance bych vůbec neviděla, kdybys na ně neupozornila :-) Je to nedokonale dokonalé! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) děkuji, Leuš, tak víš co, sebereflexe musí být :)

      Delete