Thursday, 5 May 2016

Guest Designer for vintagecrafting.sk


Když mě někdy na začátku roku oslovila Kristínka, jestli bych pro jejich blog Vintage Crafting nenapsala PL příspěvek, byla jsem moc potěšena a samozřejmě jsem se na tvoření s jiným materiálem těšila. Přestože se děvčata PL nevěnují a zaměření eshopu je trochu jiné než moje tvorba, Maťa mi vybrala vskutku krásné papíry. I když, výzva to byla!


Z balíčku jsem dala dohromady dvě PL stránky a ještě mi spousta zbyla. Dřevěné kolíčky byly úžasné, ale nedokázala jsem ani jeden použít - přeci jen v plastových kapsách tolik nevyniknou a album přibere na objemu. 



A jak to nakonec dopadlo? Jak samy vidíte, stránky nejsou dokončené, tak neváhejte a podívejte se na blog vintage crafting. Čeká na vás výroba PL stránky krok za krokem s fotodokumentací a několika PL tipy.

No comments:

Post a Comment