Wednesday, 18 May 2016

Me & Myself .. photo of week 9 "great grandma"

Čas pokročil a já jsem tu dnes s další stránkou do mého alba (více o albu Me & Myself tady - klik). V poslední době zpracovávám vyvolané fotky na přeskáčku, podle nálady, podle materiálu. A tato stránka je případem druhým. Když mi totiž přišel nádherný Creative kit a v něm ten nejnádhernější vellumový papír, bylo rozhodnuto. Nejkrásnější papír si totiž zaslouží tu nejvzácnější fotku!


A jaké bylo "to poprvé"? Poprvé jsem tvořila stránku na vellumový papír. Původně jsem zamýšlela vellum přišít k bílému papíru, ale nakonec jsem to neudělala a bílou stránkou je jen podložený, aby nic jiného neprosvítalo. Ještě před nalepením fotky a dekorací jsem vellum vložila do psacího stroje a nadatlovala journling. To nádherné glitrované srdíčko bylo rovněž součástí kitu.


Dřevěná písmenka, moje láska! Btw, víte, že byla nedávno znovunaskladněna spolu s dalšími originály z dílny Papero amo? Najdete je tady - klik. Připevňuji je lepidlem Glossy Accent a je to trošku piplací práce, ale jakou parádu nadělají!


Nakonec jsem fotku "dozdobila" několika výkřiky, které jsou z diářové sady Carpe Diem od Simple Stories. 


A nakonec jsem vám chtěla napsat, že tento úžasný vellumový papír je k mání na eshopu Papero amo, ale než jsem příspěvek dopsala, vyprodal se. Ale papíry jsou stále k dispozici - ZDE, jsou nádherné a mají úžasnou gramáž, nebo si můžete pořídit rovnou celý Creative kit, který já považuji za jeden z nejpovedenějších. Dokonce jsem z něj vytvořila i PL stránku, ale o tom zase příště.

Krásný středeční den vám přeji!

4 comments:

  1. souhlasím, že k této fotce jde papír krásně! skvělá práce!

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji, Jani, navíc, ani slza neukápla, když jsme do něj střihla, prostě to byl papírův osud zdobit naši babičku :)

      Delete
  2. Ach, takové okamžiky si i já cením nejvíce a zaslouží si speciální stránku a tenhle speciální papír...Moc se ti to povedlo. Jsem strašně ráda, že jsem včera jeden ulovila a uvidíme, co s ním vymyslím, asi scrapnu svou babičku :-)
    Žanet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žanet, tak to jsi byla ty :) já pořád otálela s objednávkou, až na mě nezbyl ... zbytky si asi budu pořádně hýčkat:) Moc se těším, co s ním vymyslíš, je to opravdu unikátní skvost!

      Delete