Saturday, 14 May 2016

Me & Myself .. week 17 and May Creative kit

Po delší době jsem se vzchopila a ještě zatepla vytvořila stránku z aktuálního Creative kitu od Papero amo. Povětšinou si novinkový kit ani nestihnu pořádně prohlédnout, pak se jenom divím, co za nádheru z toho holky vytvořily a kit uložím mezi ostatní s tím, že určitě brzy něco málo zpracuji. Jenže tentokrát mi to nedalo! Tolik věcí mi hrálo do noty. A nebudu se tajit tím, že to byly hlavně úžasné samolepky a parádní české nápisy! I tématicky to samozřejmě sedlo, přeci jen je dobré být někdy aktuální a scrapovat současnou fotku (nebo aspoň k dané události pár měsíců přeskočit, že).


Snažila jsem se využít, co se dalo. Dokonce i datumové určení Creative kitu si své místo našlo (květen 2016). A že jsem použila jedno "heslo" dvakrát? Asi abych si patřičně zdůraznila to, jak to doopravdy je, i když to tak někdy při přetahování o hračku nevypadá.
 

Ten proužkovaný proužek málem skončil v koši. Je to totiž kódované označení papíru. Ještě štěstí, že jsem si zavčasu všimla té krásy a mohla jí použít na stránce. Ano, ano, nic nevyhazovat. Acetátové ozdoby jsou mým novým objevem. Líbí se mi jejich průhlednost a textura.


A co krásného z kitu zase vytvořily holky z DT se můžete podívat sem - klik. Je to opravdu různorodá podívaná. Jeden kit a tolik možností!

2 comments:

  1. Nádherně jarní. Ta láska z toho úplně čiší :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji moc, Reni! Ty děti prostě vědí, jak nás dostat :)

      Delete