Friday, 20 May 2016

Me & Myself .... week 7 "England in details"

Šnečím tempem odkrajuji týdny v mém albu. I když někdy to není na škodu být pozadu, jeden si pak může vybírat, co má chuť scrapnout a to, do čeho se mu nechce, odloží ... a odkládá, až je z toho solidní historie. A do této stránky se mi teda vůůůůbec nechtělo. Nejenže jsem bojovala s tím, jakou fotku použít, ale vůbec jsem netušila, jak to celé pojmout. Nakonec jste mi hodně pomohly vy a tím jsem se řídila. Díky vám jsem vybrala jídlo i mušli!


Podkladový papír je opět z dubnového Creative kitu. Využila jsem tématického rozsevu puntíků a několik jich pomocí samolepek z Planner kitu doplnila.


A zde je již další "poprvé". Udělala jsem si lehce interaktivní stránku, která je otvírací a uvnitř se schovává journaling a obrovská fotka již zmíněné mušle. A abych neplýtvala samolepící abecedou, opečovávanými thickerskami či dřevěnými výseky, nápis jsem do stránky pomocí vyřezávácí šablonky písmen vyřízla. Pod nápisem navíc vykukuje kousek tmavší části fotky, takže je dobře viditelný.


A zde již otevřená stránka. Naštěstí jsem nezapomněla na spodní část nalepit bílý papír, jinak by na této straně byla pěkná divočina a celý ráz stránky by byl kompletně narušen. Mile mě také překvapilo, že šablona v pohodě zvládla proříznout dva relativně silné papíry. Journaling je delší a opět dozdoben několika samolepícími puntíky jako vrchní strana.


Jak já se těším, až to všechno "někdy" dolepím ... Vám přeji krásný a pohodový víkend a snad i nějakou tu chvilku jen pro vás!

3 comments:

  1. Krásné a stylové, Jani, jako obvykle! ☺ Tento papír jsem z kitu využila jako první, je super!

    ReplyDelete
  2. Krásné a stylové, Jani, jako obvykle! ☺ Tento papír jsem z kitu využila jako první, je super!

    ReplyDelete
  3. Jani, děkuji moc! Je úžasný, celý kit byl fakt vydařený!

    ReplyDelete