Saturday, 7 May 2016

Mezinárodní den scrapbookingu 2016 - BLOG HOP




Vy, co jste s námi již nějaký ten pátek, jistě víte, co takový Blog Hop znamená. Pro vás ostatní ...dneska budeme hopsat z jednoho blogu členek DT na druhý. Každá máme pro vás přichystanou spoustu inspirace i soutěž.

PŘED A PO

Nikdy nezapomenu na ten moment, kdy jsem objevila Project Life a potažmo i scrapbooking. A už vůbec nelze zapomenout, jak jsem našla Papero amo a jak mi ve schránce přistál úplně první PL kit! Co ale čert nechtěl; paní pošťačka mi dlouho očekávanou krabičku donesla právě ve chvíli, kdy jsem měla děti nabalené a šli jsme ven. Takže nezbývalo než položit na schod, protrpět pár hodin na procházce a urychleně pádit domů. Teprve když se děti pohroužily do odpoledního spánku, jsem krabičku otevřela a kochala se. Z toho prvního kitu si pamatuji snad každou kartičku! Šlo o zimní sadu od Becky Higgins a holky mě uvítaly šipkovým dárečkem. Snad se teď příliš neproviním, když se přiznám, že jsem na šipky nějak pozapomněla a ještě ani jednu nepoužila. 

Tak tady jsou, moje první PL stránka ...


.. a ta nejnovější s úžasnými cestovatelskými kartičkami od Lucky Šindelkové.


DUO CHALLENGE

Ó, tak tohle byla LUXUSNÍ záležitost. Utvořily jsme v rámci DT dvojice, tedy lépe řečeno, záludně je vytvořila Alona tak, aby ve dvojici byly pokud možno kontrastní styly. V rámci dané dvojice došlo k výměně materiálu, ze kterého byla ta druhá povinna tvořit. Nemusím vám asi dlouze vykládat, jak moc jsem se obávala křiklavých crazy barev v Alonině balíčku. A ony tam vážně byly! Hlavně ta malinová! Ale jinak byl balíček nádherný!! Moc děkuji! Ali můj materiál okomentovala slovy: "A s tím se pracuje jak?" Přitom jsem každičký papír či dřevěný výsek v ruce obracela a s těžkým srdcem do balíčku přidávala. Jak vidno, jsme opravdu výborná kontrastní dvojice.


Ale pobavily jsme se dokonale! Moc ráda tvořím s omezeným množstvím materiálu a tohle mi hrálo do noty! Z barevných kartiček jsem nakonec vybrala ty modré (to byste asi neuhádly) a konečně dokončila jeden z únorových týdnů. Alona mě má na svědomí .. po práci s černými samolepícími písmenky od Tima Holtze je beru po kusech. Proč jsem je neobjevila dřív?


A jak jsem byla rozjetá a spousta materiálu mi ještě zbyla, dala jsem se do tvorby velké stránky, která taky byla v plánu. Naštěstí jsem doma našla ladící papír (mimo pravidla hry, ale snad mi bude odpuštěno). Stačilo některé motivy vystříhat, kartičky poskládat pod fotku a trochu dozdobit. 


Můj neoblíbenější PA PRODUKT

Těch je! Ale jestli mám jmenovat jen jeden, tak jsou to zcela určitě Project Life kity! Od té doby, co se dělají s českými kartičkami, je to bezkonkurenční materiál pro všechny PL stránky. Jednoduše zázrak v krabičce!


SOUTĚŽ

Vytvoř komentář k tomuto příspěvku - odpověz na otázku: Kolikátý už jsme vydali PL kit? Ze všech správných odpovědí v pondělí vylosujeme výherce POUKAZU NA NÁKUP 300 Kč na www.paperoamo.cz (celkem 3 000 Kč na všech zastávkách!)

KAM DÁL?

 No přeci HOP na blog k Janče V. Krásný den a užijte si dnešní papírový svátek!

44 comments:

  1. Jani opět paráda, jen jsem se teda těšila na tu malinovou a ty jsi se z toho takhle vyvlíkla :-) Jinak mezitím co si tu čtu tvůj blog, tak má dcera počmárala zeď křídou a překvapivě malinovou :-D Jinak tuším, že Pl kit byl teď 15.

    ReplyDelete
  2. Jani, jsem se nejvíce těšila na to, co s tím balíčkem provedeš :) A máš obě stránky jako vždy nadherné a vypadají úplně jinák než moje - taky jako vždy :) A z těch stránek vůbec není poznat, že jsi tvořila z materiálu ode mně. Možna až na písmenka od Tima... A jsem ráda, že se líbily :)

    ReplyDelete
  3. Jani opäť krásne stránky, parádne si tú malinovú obišla :) tým, že tam nie je tiež by som nespoznala že si tvorila z materiálu od Alon ;) ale každopádne máš to krásne jemné a to sa mi páči. A ak som dobre počítala tak PL kit je teraz aktuálne v poradí 15-ty

    ReplyDelete
  4. Jani, tvoje stránky... Ach!!!! KRÁSA!!! Jinak pokud dobře počítám PL kytů je zatím 15

    ReplyDelete
  5. Nádherné stránky jako vždy!!!! Pokud dobře počítám, tak PL kit jste vydali 15. :-)

    ReplyDelete
  6. Stránky jsou opět povedené. Co se týče PL kitů, tak jsem si to musela rozepsat na papír, tím, jak je co 2 měsíce a já začala až čtvrtým kitem, tak jsem musela chvíli přemýšlet, jestli PL kity začaly už v roce 2013 a nebo až po roce 2014. Každopádně jsem jich napočítala 15, ale je škoda že o PL jsem se dozvěděla až v červnu a tím mi ty tři kity unikly. :-/

    ReplyDelete
  7. Jani, nádherné projekty, opravdu mě dostala ta stránka, moc se mi líbí :)
    PL kitů už bylo 15

    ReplyDelete
  8. Jani, krásný to máš. Já obdivuju hlavně rukou psaný journaling a taky to množství, co napíšeš :-) Pl kitů bylo i s aktuálním 15, pokud se nepletu.

    ReplyDelete
  9. Krásné, jemné :-) Na své první SB stránce jsem použila úplně stejná děrovaná písmenka ;-) PL kitů už má PA za sebou 15, odebírám od okamžiku, kdy v něm začaly být české kartičky :-)

    ReplyDelete
  10. Tak malinová se nekoná, ale přesto je to krása!
    Kit je 15tý, tak doufejme, že ještě alespoň 150 jich bude.
    Žanet

    ReplyDelete
  11. Vydáno bylo 15 kitů.
    Zároveň bych chtěla poděkovat Janě za inspiraci českým narozeninovým albem pro tatínka, nedávno jsem dokončila podobnou abecedu a měla úspěch, takže moc díky za nápad!

    ReplyDelete
  12. Pokud se nepletu je to 15 ... okukuji je vždy u dcery, já jsem PL zatím nepropadla

    ReplyDelete
  13. Ještě, že internet umí hledat 15 ;-) jinak já mám zatím simple a do pl si prostě rozřežu stránku - aspoň to hezky ladí ;-)

    ReplyDelete
  14. Jani, s brýlemi bych Tě nepoznala :-)
    Stránky opět krásné, krásné, krásné!

    Odpověď na otázku musím opisovat - 15 :D

    ReplyDelete
  15. Vyhledávač zafungoval, vydáno jich bylo 15. Ale ty stránky, ach.... nemám slov...jsou nádherné!!!!

    ReplyDelete
  16. Jani, krása. Odpověď nevím a neopisuji. Ale mám jeden recept k dobru: na škvarky ze zeleného fazolky - dejte na pařák zeleného fazolky a začtěte se do PA Blog Hopu. Zaručeně zjistíte, že jste ve spěchu zapomněly podlít vodou až ve chvíli, když jsou škvarky hotové ... to čtení za to stojí!

    ReplyDelete
  17. A jak se při přehopnutí těšila na tu malinovou :-) ale krásné stránky jako vždy.
    A kitů ..15 :-)

    ReplyDelete
  18. Parada! Opravdu krasne stranky,ktere jsou pro me velikou inspiraci.
    A kit je 15. v poradi.

    ReplyDelete
  19. kitů 15 - musela jsem to jít také spočítat - začala jsem druhým :-)
    jinak stránka nádherná, krásně jemňoučká, vylosovala jsem si Tě v soutěži napodobování, tak se hecnu :-) jsem na výsledky moc zvědavá :-)

    ReplyDelete
  20. Ja taky pocitala, PL kitu je doposu 15 :) Tak jsem byla moc zvedava na tu malinovou, koukam, ze na ni nedoslo. Stranky jsou jako vzdy nadherne, sjednocene do posledniho pismenka :)

    ReplyDelete
  21. po dlouhém hledání jsem objevila číslo 15! takže 15 kitů :)

    ReplyDelete
  22. Nadherna stranka...a kitov bolo 15:)

    ReplyDelete
  23. Jani, teda wau - na tvůj blog jsem se mimořádně těšila, protože tvůj styl je mi velmi příjemný. Ta tvá velká stránka je úúúúžasná.
    A co se týká otázky, tak pokud správně počítám od ledna 2014 je to vydaný už 15KIT (Verča S.)

    ReplyDelete
  24. Jani klasika, krááása :-)
    No akitů dle mého bylo 15

    ReplyDelete
  25. Já jsem si předplatila PL kity od ledna, takže pro mě jste teď vydali 3. ;-)

    ReplyDelete
  26. Ahoj, Pl kitů je 15 a Jani tvoje stránky jsou vždy dokonalé a pro mě velkou inspirací :-)

    ReplyDelete
  27. Krasné Jani a ta malina teda :-D. Kitu tuším taky 15 :-) hodně nove inspirace přeji :-)

    ReplyDelete
  28. Jani, máš opět krásné stránky. Jsi pro mě velkou inspirací, moc děkuji. PL kit je 15ty.:-)

    ReplyDelete
  29. Já osobně jsem si teď objednala první, kolikátý je to opravdu netuším. :)

    ReplyDelete
  30. Teda to musela být výzva, Jani :-) PL kity začalo PA vydávat od roku 2014, takže dohromady jich je už 15 (6 za rok 2014, 6 za rok 2015 a aktuálně 3 za rok 2016 :-)).

    ReplyDelete
  31. Je vidět, že i s divokým balíčkem jde vytvořit jemná stránka :o) PL kitů bylo 15.

    ReplyDelete
  32. A já se tak těšila na malinovou :-) Ale i tak nádhera :-) A budu se opakovat, 15 kitů.

    ReplyDelete
  33. Vzdušný, čistý a krásně vyvážený vzhled stránky, moc se mi líbí. PL kitů je určitě 15, ale je mi to i trochu trapné to potolikáté opakovat ;) Soňa Drdlíková

    ReplyDelete
  34. Ahoj,tak to netuším, len odpíšem 15 kitov :)

    ReplyDelete
  35. Hahá :), jsem zvědavá, zda se holky budou snažit při nějaké další podobné akci víc vybarvit tvé PL (třeba pouze malinové kartičky, ...) ;). Tak jsem koukala, že do před a po se zapojily i PL kity, posun je taky obrovský :). Zatím pracuji se 14., ale je už i 15..

    ReplyDelete
  36. Já bohužel začala až tímto rokem 😞 takže budu muset opisovat 😳 a kitů bylo 15... jinak stránka je moc hezká

    ReplyDelete
  37. Ta výměna materiálu mě baví čím dál, tím víc - úžesně jste si s tím holky poradily :-D a kitů 15 :-D

    ReplyDelete
  38. Celkem 15 :o)
    Lucie Faltová

    ReplyDelete
  39. Úžasné, jak z divokého balíčku dokážeš udělat jemnou PL stránku a layout k tomu.
    P.S.: 15 :-)

    ReplyDelete
  40. Nááádherné stránky :-) A kitů bylo už 15.

    ReplyDelete
  41. holky, vy jste zlaté, všem moc děkuji za milé komentáře a zároveň se omlouvám, že se "ta malinová" nekonala. Asi ji opravdu jednou budu muset vyzkoušet :D

    ReplyDelete
  42. Vylosovaly jsme: Marie K. Gratulujeme a prosime o email :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé, moc děkuji. Už jsem byla včera na to upozorněna. Jen jsem ještě nestihla napsat. :-) Můj meil je geby.maruska@seznam.cz

      Delete