Monday, 16 May 2016

Papero Amo's product of month

Být součástí DT Papero amo, to je jedna výzva za druhou! Poté, co jsem se poprala s "malinovou", mi Anička přichystala další lahůdku. "Můžeš udělat něco na novinkové samolepky, které jsem ti poslala. A víš co, udělej zrovna celou kolekci Perfektní den." Uuuuf. Já? Vodovkové kartičky Perfektní den jsou nádherné, navržené Silvií a jako první v nabídce českých kartiček. I přesto jsem se jim zatím vyhýbala. Jsou přeci jenom divočejší a hooodně barevné a vůbec jsem si nebyla jistá, jak bych je zkombinovala s našimi už tak dosti barevnými fotkami. No, nedalo se svítit, zalovila jsem ve svém skluzu a úplně nejlíp se mi hodila velikonoční stránka. Máte taky takový pocit, že se mi na ni vylily barvy od vajíček? :) Ale krásné barvy!


Několik detailů a proč jsem si tyto kartičky zamilovala najdete na blogu Papero amo.

2 comments:

  1. Jani, máš to prostě krásné! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leuš, děkuji moc, asi ti nemusím líčit, jak velká výzva to byla, viď :)

      Delete