Tuesday, 3 May 2016

PL challenge May 2016

Už ani nemám odvahu kontrolovat kalendář, kolikátý je týden. Ale jsem ráda, že jsem se jakžtakž probudila do jara a že je to jaro tak báječné! Začíná květen, můj úplně nejvíc neoblíbenější měsíc v roce, takže to bude chtít pro naši PL challenge něco speciálního ... něco ...


.. jako... vaši fotku! Ano, jedna challenge s vaší fotkou už tu nedávno byla, ale ruku na srdce, jak často se ve vašem PL zvěčníte vy samy? Já hodně málo a to už musí být joo podařená fotka, abych měla tu odvahu ji do alba vlepit. Zadání je tedy jasné:

použijte na PL stránce vaši fotografii. Nemusí se nutně jednat o selfie, může to být i fotka vás s partnerem, dětmi, kamarádkou, rodinou (ale tak, aby vás bylo vidět. Žádní Hujerovi a vy jako malá hlava třetí zleva.) Fotku můžete vztáhnout i ke Dni matek, který nás brzo čeká.

Pro svoji vzorovou stránku jsem zpracovala 13. týden. V tomto týdnu jsem se po téměř roce vydala ke kadeřníkovi a došlo na barevnou změnu - událost hodná zaznamenání byla na světě. Tato challenge mi tedy výborně hrála do noty.  Na stránku jsem použila úžasné "jarní" kartičky z PL kitu od Papero amo a sama sebe překvapila žluto-modrou kombinací.


Moje oblíbené vellum. To už nemůže být jinak, než že velkou fotku využiju pro vellumové zpestření a journaling. Výsek s nápisem Duben jsem prošila.A šlo to dobře.


A tady už je ona zmiňovaná fotografie.


Ty tmavé kartičky se tak špatně fotí. 


Co říkáte? Dáte vašemu PL tvář? Projekty od Alenky a Leuš si prohlédněte na blogu Papero amo. Každá to máme jiné, ale je prostě jasné, kdo ty naše PL albumy lepí.

No comments:

Post a Comment