Sunday, 29 May 2016

Project Life kit May / June 2016

Předprázdninový Project Life kit od Papero amo  je .... báječný! Já vím, že se pořád opakuji, ale když ony všechny ty kity jsou báječné! Přistihla jsem se, že z ničeho jiného už moc netvořím, naprosto mi vyhovuje, že v jednom kitu mám všechno. Akorát tedy nevím, co budu dělat s tou obrovskou zásobou PL kartiček s kulatými rohy ...


Dnes vám ukážu stránku z 16. týdne a kousek stránky z týdne 17. Ano, ano, stal se zázrak a mně se podařilo stáhnout skluz na určitou, pro mě akceptovatelnou, mez. Škoda jen, že to nebude mít dlouhého trvání, neboť s příchodem prázdnin bude zase všechno jinak! Z kartiček jsem si vybrala ty s motivem dřeva. Krásně ladí k fotkám.


Tenhle formát kapes je "za trest". Nějak jsem pozapomněla, jaká kapsa mě na tento týden čeká a povětšinou fotila na šířku. A tak jsou obě velké fotky oříznuty, aby je měla na výšku. Na černé samolepky jsem pěla ódu nedávno. Jsou prostě nejlepší! A ty texty! To je tak, když se vrchní designérka pídí po textech a vy jste něco upily a sypete to z rukávu ...


Na velkou bílou kartičku jsem nalepila proužek "dřevěné", aby se všechny kartičky barevně propojily.


Druhá stránka je vlastně "insert" (vložka), kterou jsem si udělala z velké kapsy DESING T (to z hlavy nevím, musela jsem se jít podívat). Prostě jsem uřízla poslední řadu okének. Na těchto kapsách je výborné, že mají místo i pro jednu velkou fotku, byla jsem tedy ušetřena a nemusela řezat do fotky.


Velkou kartičku s heslem "letíme" jsem zmenšila a opět doplnila proužkem "dřeva".


Stejně tak jsem využila uřízlý zbytek bílé kartičky na journaling. Srdíčko do objektivu foťáčku, to už je skorem scrapová povinnost.


Spoustu dalších inspirativních stránek od Alči a Leuš najdete na blogu Papero amo - klik. Tak ať se vám s novým PL kitem taky tak dobře tvoří!

No comments:

Post a Comment