Wednesday, 25 May 2016

The DINOPARK adventures

Tahle stránka vznikla tak trochu omylem. Udělala jsem si pár koláží a nechala vytisknout velkou fotku a plánovala to na stránku "nějak" poskládat. Třeba použít i barevný podklad a gesso, ať je to hezky přírodně dinosauří. Jenže se mi to pořád nepozdávalo ... A tak jsem vzala velkou fotku a kolem zkusila narovnat ty malé. Jakou radost jsem měla, když to vyšlo téměř skoro přesně! Do jednoho prázdného místa přišla pamětní mince s datumem, druhé volné místo zbylo pro journaling.


Pamětní minci jsme vlastně našli. Ale hodila se. Není nad to zakomponovat na stránku něco neobvyklého, ale řeknu vám, jde o docela objemnou ozdobu.



Výborně se mi na stránku hodily i černé samolepky z novinkového PL kitu. Nutně potřebuji další, jsou totiž nejlepší a ta černá se prostě hodí ke všemu! Nadpis jsem vyřešila šalamounsky - pošetřila jsem si samolepící abecedu či thickersky a nápis do fotografie vyřízla. Asi vám teď nemusím vyprávět, jak jsem točila se zatajeným dechem, aby se to povedlo. Pro lepší efekt jsem celou velkou fotku podlepila pěnovou páskou, ale dobře by pro tento účel posloužily i kousky moosgumi. Journalingová kartička je z cestovatelské sady od Lucky Šindelkové, kde najdete i velikosti 3x3 (právě ta se mi sem akorát vešla).


Už teď se chystám na další podobnou stránku. Baví mě totiž zkoušet, jak moc fotek jedna velká třicítka unese, a navíc to krásně rozbije monotónnost plastových kapes.

PS: Plzeňský DINOPARK jednoznačně doporučujeme. Dinosauři jsou teď naším novým hitem, Albi jim říká "naughty dinosaurs". Jen jsme asi víc času strávili na dětském hřišti uprostřed parku než obdivováním se veleještěrů.

8 comments:

  1. Úžasná stránka!! Dinosauři jsou u nás už dlouhou dobu Nr. 1 - o prázdninách určitě do nějakého Dinoparku zavítáme ... už jsme byly ve Vyškově i tady v Praze, tak třeba dojde i na Plzeň :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, Moni, jestli to máte takhle, tak musíte! :) Když jsme tam přišli, tak jsem byla překvapená, jak je to malé, ale nakonec ještě že tak. I přesto jsme tam vydrželi celý den :)

      Delete
  2. Jani, uzasny napad a jeste lepsi vysledek!

    ReplyDelete
  3. Jeste, ze jsem ji videla nazivo! Je uzasne dokonala. Moc jsem ji obdivovala a obdivuji i ted. A dost me tohle lanari na ten bigshot! Ja byla v Dinoparku v Ostrave a bylo taky super! Sice mi bylo 22, ale i tak se mi to libilo. A prisel mi teda dost velky! Takze i Ostravsky Dino muzu doporucit. V Plzni jsem byla nejak tehdy, kdyz se otviral a to uz je pekna rada let!Jinak Jani k te minci. Ja je sborsm, ale do alba si je nedavam. To spis vzdycky skupuji odznacky..:-) a mince hezky do truhlicky. Mam takovou jednu starou od babicky a tam tyhle cenosti a tretky, co pro me maji hodnotu, davam. Treba svoje prvni hodinky, kosmeticke zrcatko a svoji fotku na velkem odznaku.Jezis to jsem se nejak rozvasnila. :-D. Krasna stranka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. krásně jsi se rozvášnila! Alčo, já myslím, že se osudu nevyhneš, ten Bigshot je ti prostě souzen! :)

      Delete
  4. děkuji moc za milé komentáře, už se pracuje na té zmiňované třicítce :D

    ReplyDelete
  5. jé, to je dobrýýý, jsem si prve myslela, že to je v PL kapsách, ale chyba lávky..ona to stránka:-) Tak to je ještě lepší:-) Moc krásně jsi to seskládala! Vyřezávaný nadpis je super. A jinak, mě taky baví zkoušet kolik jedna stránka snese fotek. A snese jich hodně! Kvůli jedné mi to často přijde zbytečné úsilí :-D

    ReplyDelete