Monday, 6 June 2016

A big flowery layout

Jak jsem již zmínila minule, stránka z Dinoparku (TADY) mě zlákala k tvorbě podobné. Vyvolala jsem si fotky, jednu velkou ... a celé to dopadlo zase úplně jinak. Stránka je z jednoho výletu do Dendrologické zahrady v Průhonicích, to se pak všechno krásně ladí. A hlavně, stačí použít několik (ehm, několik) fotek s květinami a netřeba žádných ozdob.


Na nápis jsem použila zbytky dřevěné abecedy Papero amo. Myslím, že je na čase objednat další, chybělo mi poslední malé A do slova zahrada. Na několika místech našly uplatnění černé samolepky z posledního PL kitu. 


Pomyslný střed celé stránky tvoří fotky Albiho s prarodiči. 


Journaling jsem napsala na bílou čtvrtku stejné velikosti jako malé fotky. No a nakonec dozdobila samolepkou z lednového PL kitu.


PS: Opět nezbývá než Dendrologickou zahradu v Průhonicích doporučit. Nejenže se projdete kolem rybníčků a pokocháte se krásnými rostlinami, ale také děti si na místním hřišti přijdou na své. Navíc si některé rostliny můžete koupit. Já si domů dovezla pivoňku a už nás těší nádherným bílým květem. A jak voní ...

5 comments:

  1. Ta je super, Jani!! A líbí se mi, že ty fotky té stránce dominují. Průhonickou dendrologickou zahradu mám moc ráda, měli bysme taky vyrazit ;)

    ReplyDelete
  2. děkuji, holky, moc! Moni, já tam byla poprvé, ale nadšená. Určitě zase musíme zajet, líbí se mi, jak se zahrada s ročním obdobím proměňuje ..

    ReplyDelete
  3. To je krásná stránka, vyvážená kombinace detailů a fotek A. s prarodiči... A Průhonice mi připomněly zapomenuté video... :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=-nLw8SNf274

    ReplyDelete
  4. Moc pěkná, něžná stránečka. Mám ráda stránky ke je více fotek.

    ReplyDelete