Monday, 27 June 2016

Another "half birthday" big layout

Tohle mě baví. Slavit půl narozeniny velkou stránkou. Pro syna už jsem ji udělala (k nakouknutí ZDE), ta pro dceru si musela počkat až na květen, na jednu pinterestovou inspiraci a nádherné novinkové papíry z kolekce Bloom od Maggie Holmes

Tak moooc dlouho jsem si chtěla vyzkoušet vyříznutí písmen přímo do stránky. Ale strach byl větší, přeci jen má člověk jen jeden pokus. Při tvorbě nápisu jsem šla cestou nejmenšího odporu a dala dohromady to nejkratší možné slovo - YOU. Z tvrdého papíru jsem si vyrobila šablonu, na písmena O a U potom šablonu z průhledné fólie, která se dala dobře obkroužit skalpelem. Předkreslené Y jsem řezala podle pravítka. Celou stránku jsem podlepila tím nejkrásnějším papírem z kolekce Bloom, který jsem "vyškemrala" u Alči - při svém nájezdu na eshop Papero amo jsem koupila jiný papír, který nakonec neodpovídal mé představě. A protože mi bylo papíru líto, na dvou místech jsem si část vyřízla, aby celý nepřišel vniveč.


Bílou stránku jsem po krajích ořízla na menší rozměr a podlepila pěnovou páskou pro větší 3D efekt. 


 Motýlci jsou vystřižení z jiného papíru (ZDE) a připevněni lepidlem Glossy Accent pouze v místě tělíčka.


Využila jsem i modrá a žlutá srdíčka z aktuálního Planner kitu. Nápis LOVE YOU ALWAYS je z chipboardové stránky


Řezací prvotinu mám tedy za sebou. Teď už se tolik nebojím, takže se má ruka třeba někdy promění v živý plotr ... Přeji vám krásný start do nového týdne!

6 comments:

  1. Krásná holka! A krásná stránka, teda! <3

    ReplyDelete
  2. Ach, jednoduché, efektní, elegantní, nááádhherné!

    ReplyDelete
  3. Nádherná stránka!! Už se těším, až budu zpracovávat stránku z Marťových 5. narozenin ... Taky jsem si říkala, že si "říznu". :) A ty motýlci jsou prostě boží :)

    ReplyDelete
  4. ... a já moc děkuji za vaše milé komentáře, ze stránky mám sama radost, ale když pochválí zasvěcené, tak ji mám ještě radši :) Děkujuu! Moni, těším se na Marťu!!

    ReplyDelete