Wednesday, 29 June 2016

Me & Myself ... week 10 and 15 "Loving Papero amo"

Dnes jsem tu se dvěma dalšími stránkami do mého alba. Ta druhá je tedy menší a hodně jednoduchá, ale je. Taky máte pokaždé takovou radost, když se vám něco podaří udělat a ty resty se trochu umenší? Já cítím hlavně úlevu. Vodovková fotka desátého týdne chtěla ... vodovkový podklad. A tak jsem rozpíjela, nakláněla, hrála si s barvami. A vězte, že každý tah štětcem, každá kapka či rozpití je "čistým záměrem umělcovým" a přesně takhle jsem to plánovala ...


Až na ten podklad to bylo všechno jednoduché. A vlastně i tvoření podkladu jsem si užila. I když si ta voda někdy tekla, kudy neměla.


Fotku jsem pouze podložila papírovým sáčkem, ve kterém holky z PA posílají všechny ty krásné ozdoby a doplňky (v poslední době je úspěšně spotřebovávám). Vellumové srdíčko je z lednového PL kitu a zlatavý nápis od Dear Lizzy.


Druhá stránka je věnována úžasnému workshopu s Teresou Collins (více ZDE). A protože fotky z kursu přijdou do PL alba, jednou, tak jsem využila fotku diáře. Z jedné čtvercové fólie jsem udělala mini stránku, na které toho opravdu moc není, jen té zlaté je opravdu dost.


Zlaté srdíčko je ze sady Gold Foil od Heidi Swapp. Ta tu zlatou taky může.


Tak, odškrtnuto. Můžu se vrhnout na další stránky. Vám přeji krásný prázdninový start - už brzy!

No comments:

Post a Comment