Sunday, 26 June 2016

Me & Myself ... week 14 and 18

Když mi ve schránce přistál přenádherný červnový Creative kit od Papero amo, bylo nad slunce jasné, že z něj MUSÍM něco vytvořit. A vznikly hned stránky dvě! K barevnosti papírů vám asi nemusím nic vykládat ... byla to výzva! I když s tím dřevěným se tvořilo samo.

Čtyři fotky 14. týdne, to je pučící jaro. Jsou moje nejoblíbenější a nakonec jsem si nechala vyvolat všechny v opravdu miniaturním formátu. Jednu z fotek jsem opatřila dřevěným rámečkem a vyřízlé symboly, které byly ve spodní části rámečku, překryla samolepkou "To nezapomenu". Největším oříškem bylo rozhodnutí, kterou část nádherného papíru na svoji malou 6x8 stránku použiju. Měla jsem k ruce papír 6x8 a 4x6 a ty jsem různě po stránce posunovala, abych si vybrala tu nejlepší část pro svoji stránku.


Do středu letokruhů přišla samolepka "jaro" z jarního PL kitu ..


.. a nesměl chybět ani poněkud obsáhlý journaling.


Pro druhou fotku z 18. týdne jsem si vybrala ten nejméně křiklavý papír se zajímavým motivem šestiúhelníků. Z druhé strany papíru byly nádherné růže, které jsem vystřihla a obklopila jimi fotku. Prostě jsem měla chuť udělat děsně holčičí romantickou stránku.


Mám ráda určité vyrovnání kompozice v jednom z rohů. Tentokrát jsem použila i jeden z univerzálních štítků z kitu.


V horní části jsem fotku podlepila vystřiženými šestiúhelníky.


A ve spodní části otiskla razítko. Ráda používám kitové samolepky i jako cedulky, kdy je nalepím na čtvrtku a vystřihnu. Je to dobré i v případě, kdy jen chcete vyzkoušet, kam samolepku nalepit, aniž byste ji pak museli neustále přelepovat. Journaling je tentokrát skrytý. Na výsekovou visačku jsem připevnila sňůrku a zastrčila ji pod fotku, která je přilepená pouze v horní a spodní části a vytváří tak kapsu.


Další přenádherné projekty děvčat z DT si můžete prohlédnout na blogu Papero amo - tady. Úplně mě všechny stránky dostaly do kolen, budu se asi hoooodně inspirovat! Pojďte do toho s námi a pochlubte se s vašimi Creative stránkami ...

No comments:

Post a Comment