Wednesday, 8 June 2016

Me & Myself .. week 16 "hugs and kisses"

Tahle stránka vznikla hodně rychle, když jsem se zotavovala z nějakého bacila. Prostě termín hořel, a to jde všechno stranou, bacil nebacil ... Po dlooooouhé době jsem totiž poslala dílo do challenge, kterou  vyhlásila Sonička na scrapito.cz.


Dle podmínek jsem použila úžasné papíry od Elle's Studio, přesněji zbytky papírů. Nádherný srdíčkový mi už na stránku nevydal, a tak jsem stříhala, slepovala a prošívala.


Z dalšího papíru jsem použila několik hesel. Nesměly chybět ani moje oblíbené dřevěné výseky. Já na ně prostě nedám dopustit ..


A co vy? Také scrapujete, i když marodíte?

5 comments:

  1. Jani, povedená, čisťounká, vzpomínková stránečka. Jedeš jako ďas ;-)

    ReplyDelete
  2. Ahoj Jani, krasna, jednoducha stranka jako vzdycky 😊 Prozradila bys mi prosim, jak prosivas ta srdicka? Ja mam vsude nite..

    ReplyDelete
  3. ach ach, já ty tvoje stránky Jani zbožňuju :-D

    ReplyDelete
  4. holky, vy jste tak milé! děkuji moc! Marcelko, srdíčka jsem si už ohnula, dala na místo, kde je budu chtít a takovým bodátkem udělala dírky. Poté prošila bavlnkou. Používám klubíčkové, myslím, že perlovky to jsou.

    ReplyDelete
  5. Diky, ja myslela, ze jsi to sila na stroji, tak mi to bylo divne :)

    ReplyDelete