Monday, 20 June 2016

Me & Myself ... week 6 "piano"

Tedy ty stránky se mi schází jak "báby na pivo". Minule osmý, dnes šestý týden? Ale hlavně, když to je ... Pianovou fotku jsem si totiž musela vyvolat třikrát. První dvě se mi nelíbily ani velikostí, ani barevností, a tak je ta třetí odbarvená. Díky tomu se báječně hodí k barevnému papíru z dubnového Creative kitu (vy ho ještě nemáte?), který mi hned padl do oka a připomíná  klávesy. Dlouho jsem si pohrávala s myšlenkou zakomponovat na stránku notový papír (dokonce jsem už jednu píseň od Linkin park roztrhala), washi pásku s notami (kterou nemám), ale nakonec to všechno zase dopadlo úplně jinak ...


Ustřižením části motivu vznikla na papíru nápodoba bílých a černých kláves. Některé barevné "klávesy" jsem vystřihla a podlepila 3D čtverečky.  


Stránce nedominuje žádný velký nadpis. Použila jsem pouze gumovou ozdobu ze stejné kolekce od Pinkfresh Studio.


Na proužky bílého papíru stačilo dopsat journaling a stránka byla hotová. 


Nakonec si dovolím lehkou úvahu. Na té stránce je toho žalostně málo. Když jsem ji dokončila, říkala jsem si, že jsem ji mohla udělat mnohem rychleji. Vždyť to vypadá tak jednoduše a chudě. Nemám ještě něco dolepit, přidat? A tak dlouho laboruji, zvažuji každou ozdobu navíc, až už mě to nebaví a nechám toho. No a takhle vzniká převážná většina mých stránek ... strašně dlouho přemýšlím, co ještě přidat, ale abych to zas nezahltila, až neudělám nic. A jak dlouho tvoříte stránky vy? Máte to podobně?

Přeji vám dobrý start do nového týdne!

3 comments:

  1. Mám, Jani - s tím rozdílem, že já jsem ten typ, který vždy něco přidá... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. díky, holky! Di, ale ty přidáváš krásně, já bych to zabila :)

      Delete