Wednesday, 15 June 2016

Me & Myself ... week 8 "I love Project life"

Fotka osmého týdne je další srdcovou záležitostí. Není blaženějšího pocitu, než když najdete dítě u rodinného PL alba (zasvěcené pochopí). To je prostě ta chvíle, kdy přesně víte, proč to děláte.

Stránku jsem pojala minimalisticky. Jestli si říkáte: Už zase?, tak vězte, že vás již brzy čeká větší divočina a malinováááá. Ano a taky mi došla bílá scrap čtvrtka, takže to jinak než barevně nepůjde ... Při tvorbě této stránky jsem využila razítka (přesněji razítka abecedy Lawn Fawn - TU). Prostor pro razítkování jsem si vymezila papírem a washi páskou a postupně tiskala. Nakonec jsem do mezer fixem domalovala srdíčka. Příště bych určitě lépe plánovala, co bude pod fotkou a nad, ocenila bych nepřeházený nápis I love Project Life.


Nápis "always" je ze sady pěnových nápisů od Amy Tangerine (TADY). Líbila se mi kombinace černé s červenou, a tak jsem ještě přidala červenou kancelářskou sponku. 


V podobném duchu jsem vytvořila i kartičky do PL pošty Papero amo (co to je?). 


A na závěr jedna fotka pro vaše pobavení: jakým způsobem lze PL album využít.


Přeji vám krásný den!!

2 comments:

  1. Úžasná stránka!! Líbí se mi ten nápad s malými stránkami ... ale to už bych fakt nestíhala vůbec nic :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moni, děkuji moc .. jako naštěstí jsou ty malé stránky ajn zvaj :), ale četla jsi pozorně? osmý týden! takže taky nestíhačka :D

      Delete