Thursday, 2 June 2016

PL challenge June 2016

Červnová PL challenge již zná své podmínky. Tentokrát to bude o použitém materiálu. Už jste někdy zkoušely na vašich PL stránkách použít acetátovou fólii či acetátové ozdoby? Ne? Tak v červnu se do toho můžete pustit ...


Podmínka je tedy velice jednoduchá - použijte na vaší PL stránce acetátovou fólii. Je jedno, jestli ji strčíte do kapsičky, nebo využijete nějaké acetátové ozdoby či nápisy. Několik acetátových produktů si můžete vybrat třeba TADY. Acetátové ozdoby můžete přilepit lepidlem glossy accents, přicvaknout sešívačkou nebo přišít. 

Na svoji vzorovou stránku jsem použila zbytek fólie z kurzu s Teresou Collins. A vůbec nevadí, že je průhledná a prosvítá mi pod ní další stránka. Na fólii jsem z obou stran nalepila chipboardové kolečko z kolekce Everyday. Kapsa je trochu atypická, ale jde v podstatě o klasickou velkou kapsu s malými čtverečky o velikosti 3x3inch, přičemž jsem poslední sloupec čtverečků uřízla (kapsa od October Afternoon TADY). 


Na stránce jsem použila mix Papero amo kartiček. Některé jsou z cestovatelské sady od Lucky Šindelkové (TU) a některé z kolekce Láska od Silvie Design (TADY). Taky jsem po delší době vytáhla DYMO štítkovač a místo slova CESTOVÁNÍ jsem napsala MIRAKULUM. Nechybí ani okopírovaný symbol hradu.


A zde již několik detailů použití acetátové fólie.



A jak si s acetátem pohrály Leuš s Alčou si můžete prohlédnout na blogu Papero amo - TADY.

PS: Park Mirakulum je taková naše srdeční záležitost. Jezdíme tam každoročně již od roku 2013 a pořád nás něčím novým překvapuje! Neznám lepší místo pro celodenní zábavu dětí i rodičů. Doporučuji obětovat dovolenou a vzít děti v pracovní den, to bude Park opravdu váš! My tam zavítali v květnu ještě před otevřením nové lesní části, takže to letos vidím na dvě návštěvy ..

2 comments:

  1. Tak ty jsi řízla kapsu! A já si pořád říkala, co že to máš za divný rozměr :-) Jinak krása veliká!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo, řízla .. jsem hustaaaa:) a děkujiii!

      Delete