Saturday, 11 June 2016

PL kit květen / červen 2016

Po krátké době opět stránková inspirace z aktuálního PL kitu od Papero amo. Jaké projekty vytvořily holky z DT se můžete podívat TADY. Já jsem to nějakým nevysvětlitelným způsobem popletla a udělala dva týdny za sebou v úplně stejném stylu. Takže se trochu slévají, ale snad se v tom i v budoucnu zorientuji ... Opět tu máme osvědčený motiv dřeva stejně jako u předchozího týdne (TADY).


Prostě ráda dávám do alba velké fotky. Aspoň jednu na stránku. Nápis "láska" je vystřižený z kartičky.


Číslo týdne přišlo do krásného červeného srdíčka. 



Z minulého příspěvku mám jeden uřízlý design a tady je jeho druhá strana. Fotky jsou z jednoho dne a lépe by rozkvetlý květen nemohly charakterizovat. I na pusu došlo! Tu jsem ostatně "musela" zpracovat i na stránku do mého alba (TADY).


Květinové fotky byly tak super, že jsem dlouho vybírala ty nej. Dokonce jsme zvládli i samospoušť.


A pokud stále váháte, jestli se do kitu pustit, tak neváhejte ani minutu. V naší facebookové skupině (TADY) jsme vytvořily extra album právě pro vaše stránky z aktuálního PL kitu. A novinkou bude, že máte šanci i na výhru! Tak tvořte, nahrávejte a inspirujte se navzájem!

No comments:

Post a Comment