Friday, 24 June 2016

school fun times ..

Tak jsme si k tomu zase sedly. Jak je venku lépe a lépe, nejsme skoro doma, takže tyto dvě stránky jsou výsledkem jednoho propršeného odpoledne. Však všechny víme, že když je venku ošklivo, tvoří se samo ...

První stránka barevně navazuje na stránku předchozí. Ani už nevím, jak se nám to podařilo. Využila jsem nápisu na papíru I AM a Ami samolepící abecedou poskládala nápis CREATIVE. Předkreslila jsem jí linku a jednotlivá písmenka jí podávala. Srdíčková washi páska je dozvukem hrabání se v šuplíku a s hlasitým "aaaach" vytažením této zlaté nádhery. 


Po nějaké době jsem vytáhla enamelky. No, líbily se ... moc!


U druhé stránky jsem Ami dala na výběr z několika papírů, přičemž jeden byl tématicky korespondující "chalkboard". Zvítězily však pruhy, především díky zlatému srdíčku. Abychom "techniky" trochu obměnily, nechala jsem Ami nápis narazítkovat.


Vidíte to třpytivé glitrované srdíčko? Až tak hodná jsem byla ... 


Vzhledem k tomu, že za týden školkové chození končí a my jsme dolepily zářijové fotky, máme o prázdninách co dělat. Tak nám držte palce, ať to zvládneme a nový rok začínáme s čistým štítem. 

Krásný první letní víkend vám všem!

8 comments:

  1. To je super, jak Ami zvládá s tebou tvořit. Ale možná bych to s Marťou taky mohla zkusit ... Myslím, že by jo to bavilo :) Krásné stránky jste si, holky, vytvořily ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moni, určitě vyzkoušej. Ami má to tvoření ve vlnách, někdy se jí nechce a někdy před spaním si vzpomene, že by lepila :)

      Delete
  2. Krásné stránky, Janičko!! Obdivuji, jak Ami ukočíruješ k tak nádhernému stylu ;-) Tobík nedávno vytvořil dvě "třicítky", ale absolutně nemám šanci ho ovlivnit ve volbě papírů a ozdob. Má scrapbooková duše pláče, ale jako maminka jsem ho samozřejmě pochválila. Jen jsem se těšila, jak se pochlubím ve scrap komunitě, ale fááákt nemůžu :-))) Vy jste, holky, jedničky ;-) Ami je miláček :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soničko, děkuji moc. My jsme zatím pracovaly jen se sadou I AM ... a jak já musím mít všechno uklizené, tak jinam se nedostane a netuší, jak moc by se mohla rozšoupnout. Takže má omezený výběr. Stejně tak i s ozdobami, těch já vůbec moc nemám, něco jí navrhnu a dám vybrat. Ale na moji trpělivost je to tedy náročná disciplína :D Jen se pochlub, chci to vidět!

      Delete
  3. Paráda parádní, Jani! Přemýšlím, že bych Ríšu přitáhla k prázdninovému tvoření formou deníku ... ale hádám, že to dopadne, jak píše Soňa - neukočírovatelně a nepublikovatelně. Na druhou stranu, každý máme právo na svůj styl, že? 😉 Držím pěsti a pohlaď malou designérku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No právě!! Hlavně, že je to jejich!!! Prázdninový deník zní hodně dobře, to je skvělý nápad!

      Delete
  4. Jani, krasa. Super napad na skolkove album. Ja jsem se chystala na projectlajfi, ale seslo z toho. Musim videt nazivo to vase! A pak se asi budu opicit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já právě měla potřebu oddychu od plastových kapes ... takže máme hmatací album :) Jako ideální by byla rozevírací kroužková vazba, ale i tak doufám, že vše potřebné tam nějak uplatním.

      Delete