Friday, 10 June 2016

the one with the big box ...

Už dlouho jsem si hrála s myšlenkou, že vám ukážu, co všechno mi od milovaného Papero amo přišlo a co jsem si pořídila, ale nějak se mi do toho nechtělo. Až jsme se v našem DT s děvčaty vyhecovaly, že své balíčky vyfotíme a navzájem si je ukážeme. A když už jsem si dala tu práci s rovnáním, tak ho ukážu i vám. Třeba zjistíte, že jste si ještě něco "zapomněli" koupit, nebo že tohle vlastně taky potřebujete ...




Novinkový Planner kit nesmí chybět. Je úžasně barevný. Když jsem ho viděla na blogu, napadlo mě, že asi dostanu tu zelenou třpytivou washi pásku (já totiž zelenou moc nee). A hádejte .. byla tam! Ale dcerce se líbí, takže uplatnění nakonec asi také najde.


Samolepící abeceda? Anooo! Má úžasný design dřeva, kamkoliv si ji naskládáte a teprve potom můžete lepit. Teď již není dostupná, ale jsem si jistá, že děvčata brzy opět naskladní.


A všimly jste si, že jsou v eshopu znovu k dispozici i báječné dřevěné výseky. Já už všechny vypotřebovala, takže bylo potřeba dokoupit a vůbec mi nevadí, že je to "loňská kolekce". Dřevěné výseky jsou totiž srdcovka!



Jednu slevovou středu byly v akci i tyto křídové inkousty Chalk Edgers. Jsou nejlepší! Používám je převážně do diáře, neboť nepropouští na druhou stranu stránky, a mají takové krásné barvy!


Nesmí chybět další Papero amo materiály. Tentokrát samolepky z kitů (najdete TADY) a razítko (TU).


Na konci měsíce došly novinky. No a to je začátek mého konce, páč něco z novinkového zboží já také ráda. Tyhle dřevěné výseky byly hned pryč a já se nedivím. Jsou nádherné, už je vidím na nějaké velké stránce. Glitrovanou abecedu jsem viděla v balíčku u Alči a říkala si, jak mi mohla uniknout. A ona mi v balíčku taky přišla! Já totiž většinou zapomenu, co všechno si do košíku během měsíce naházím.


Novinková je i kolekce od Maggie Holmes BLOOM. Je nádherná! Mám ráda všechno od Maggie!



Podařený červnový Creative kit se spoustou českého materiálu už znáte. Musím říct, že v reálu je ještě podařenější!


No a nakonec praktické pomůcky. Na tento aplikátor pro lepidlo Glossy Accents se těším už dlouho. Propichování špendlíkem je otrava a veškerá moje naděje se upíná k tomuto zázraku. 


Tak tohle byla moje balíčková radost. A co krásného jste si pořídily vy?
Přeji vám krásný a pohodový víkend!

4 comments:

  1. Jani,dej vedet,jak ti bude fungovat aplikator na glossy,me bohuzel nefunguje,glossy neprotece tou tenkou spickou..n

    ReplyDelete
    Replies
    1. neee, to nee, to musí fungovat!!:) určitě dám vědět!

      Delete
  2. Nádhera a to si mi připomněla, že jsem chtěla objednat ta černá kusová písmenka - ufff, sice jich je 46 skladem, ale známe to a najednou zákon schválnosti a není nic. Takže jsem to rychle objednala :-D Není nic hezčího, než když pak dojde balíček krásných věciček (Verča S.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veru, přesně! Vždycky si říkám, je čas, je čas, a pak najednou nic není :) souhlasím, tyhlety měsíční radosti jsou nejlepší!

      Delete