Monday, 25 July 2016

Me & Myself ... weeks 22 and 24

Už to tak je - v úvodu každého Papero amo článku pěju ódu na kity. Tak dobře, tentokrát si dovolím jedno jediné slovo: červencový creative kit, to je prostě LUXUS! Moc mě baví české doplňky, ze kterých uděláte toliko stránek. Dřív jsem nalepila dvě tři stránky a ozdoby došly, teď jsou jejich zásoby téměř bezedné!

Na obě stránky jsem použila super watercolour mint papír. A když už se jedná o kolekci Paige Evans, bylo třeba si pohrát s různými fragmenty papíru. Na první stránce jsem použila kolečka - z kolečkového papíru byl super výběr. 


Samolepky většinou používám tak, že je neprve na něco nalepím a pak mohu zkoušet, kde jim to bude slušet nejlépe. 


Baví mě kontrast mezi češtinou a angličtinou na různých kolečkách. Tentokrát jsem měla chuť napsat journaling v angličtině, přijde mi totiž, že "psací" písmo se mi lépe daří v angličtině. 


Druhá stránka je stejně jako předchozí zcela v duchu naší oblíbené Paige Evans. Tentokrát jsem využila "čtverečkového papíru" a každý čtvereček rozstříhala na čtyři trojúhelníky.


Stránku jsem doplnila několika výseky či samolepkami. Nesmělo chybět šití, to také k Paige Evans patří.



Fotku jsem potřebovala od strakatého podkladu oddělit, aby nezanikla a dobře mi k tomu posloužil rámeček z minulého kitu (děkuji, Ali!). Velký nápis nebyl potřeba, bohatě posloužila barevná česká písmenka!


Ať se vám s veselým barevným kitem také dobře tvoří a ať z vašich stránek to léto úplně čiší!

No comments:

Post a Comment