Sunday, 3 July 2016

PL challenge July 2016

Se začínajícím prázdninami tu opět máme novou PL challenge, tentokrát i s lážoplážo prázdninovým zadáním. Budeme totiž psát journaling přímo na fotku. Že to normálně děláte? I tak by to pro vás mohla být výzva ...

Podmínka: Napište journaling na fotku. Tedy celý text, nikoliv pouze nadpis či označení týdne. Pokud běžně píšete na počítači, udělejte to tentokrát popisovačem a rukou. Jestli nerady popisujete už v editoru, tak to protentokrát zkuste.


S popisováním fotek rukou opravdu nemám problém, ale v počítači to normálně nedělám. Takže to byla i výzva pro mě. A musím říct, že rychleji nalepenou stránku jsem ještě neměla (nepočítám-li čas strávený psaním textu v editoru). Na stránce najdete i nadpisy, ale především journalingovou část na malých fotkách, kterou jsem udělala v editoru písmem psacího stroje.


Dvě podobné koláže jsem opět doplnila nadpisy (když už jsem byla při tom psaní).


Pro dvě fotky, které se mi už na stránku nevešly, jsem vyrobila visačku a strčila do kapsičky.


Další vzorové projekty od děvčat z DT najdete na blogu Papero amo. Co říkáte, přidáte se taky?

No comments:

Post a Comment