Thursday, 21 July 2016

Project Life kit July / August 2016

Letní Project Life kit od Lucky Barabas, tak to je zase paráda na druhou! Uznávám, že se mi asi hůře bude ladit s dovolenou na Šumavě, ale vy, co jedete k moři nebo milujete zmrzlinu (jako naše dcera) ho určitě beze zbytku využijete. A vlastně jsem ho i dobře uplatnila na takovou předprázdninovou stránku. Jaké krásné stránky z kitu nalepily Lea s Alonou se koukněte TADY.


Stránce dominují černé nápisy, proto jsem i označení týdne vyvedla v černé.


Ty dřevěné nápisy - dokonalost! Byla bych schopná je umístit úplně všude, neboť jsou hodně trefné a variabilní!


U vody je nejlíp - tato kartička mi dala zabrat. Vzala jsem k ruce detailní skalpel od Fiskars a řezala.


I nápis "prázdniny" je vystřižený a doplněný dřevěným nápisem Hurá!. Protože jooo, prázdniny právě začaly a jsou teď v plném proudu.


Užívejte!!

No comments:

Post a Comment