Friday, 15 July 2016

we love you "father" ....

Každé z dětí už letos svoji stránku dostalo (ne, že by o ni toliko stály), ale na tatínka došla řada až teď. Tedy přesněji v červnu, kdy jsme oslavili Den otců, a to prostě velkou stránku a velkou zmínku chtělo! S letními večery a hromadou fotek však není času nazbyt, takže jsem šla cestou nejmenšího odporu .. ehm, bílý podklad to jistí, série momentek plní požadavek většího množství fotek na stránce a dlouhý, lehce sentimentální journaling zaplní zbytek stránky. Bum, prásk, kéž by to šlo vždycky takhle rychle ... 


Veškeré zdobení je z Creative kitu


Pěnový nápis je od Amy Tangerine, pruhovaný rámeček pak od Maggie Holmes z kolekce Open book. Journaling jsem prokládala úžasnými vellumovými samolepkami, hitem červnového Creative kitu od Papero amo. Jsou fakt bombastické!


A tímto mám nejbližší rodinu pokrytou, teď ještě popřemýšlet nad svojí stránkou ... i když, celé moje album "Me and Myself" by mi asi mohlo stačit. Užívejte léto!

2 comments:

  1. Jani, to je nádhera! Ostatně jako vždy. ;-) ❤

    ReplyDelete