Friday, 12 August 2016

"big birthday" minialbum ..

Dnešní příspěvěk je lehce slavnostní. Minialbumový. Celé se to odstartovalo při pobytu v Liberci, kdy jsme s plotrovou mistryní Markétou vyráběly minialbum. Nechtělo se mi vytvářet jen tak něco, fotky z dovolené ještě nebyly, a tak mi hlavou probleskla myšlenka narozeninového minialba. Vzpomněla jsem si totiž na báječné Markétino album z manželových narozenin a řekla si, že zkusím něco podobného. Šlo tedy o to připravit si kostru a zbytek dodělat po oslavě. Stránky jsem se snažila poskládat s nějakou budoucí vizí, ale stejně jsem pak při lepení fotek naříkala nad špatným rozvržením. I výběr papírů ne zcela odpovídal tématickému zaměření party (kdo mohl tušit, že se pojede v duchu scifi Star Trek?), ale naštěstí se to zase tolik netlouklo. Prostě dát dohromady album, aniž by člověk měl k dispozici fotky, byl pro mě nadlidský výkon!




Během oslavy jsem fotila a fotila a přemýšlela, jak to všechno k sobě poskládám. Během pobytu v Oxfordu jsem fotky nechala vytisknout a během jednoho (juchuuu!) večera dala album dohromady. Byla jsem ráda, že jsem si s sebou nějaký materiál pobrala. Kdybych totiž album vezla domů, zbytečně bych ztrácela čas lovením v zásobách a vymazlováním, navíc by mi jistě hořely jiné projekty a album by bylo u ledu .. Takhle jsem tvořila s omezenými možnostmi na hotelovém pokoji, ale o to radostněji!


Zaměstnala jsem hodnou Markétu u plotru a nechala si pár stránek "říznout". První a poslední stránka minialba je chráněná fólií - fotofiltrem.


 Krásná zlatá abeceda na tohle album "padla", ale nelituji. "Velké" narozeniny si to zaslouží.


Do obálky přišly fotky z příprav.



Z těchto stránek mám radost. Přesvědčila jsem každého člena rodiny, aby vyprodukoval ten nejšokovanější výraz - a povedlo se! Vznikla báječná koláž, u které se grandma pořádně nasmála.



Další fotofiltr.



Jak vidíte, hojně jsem využila i Timovu černou abecedu


Do UK jsem s sebou vezla i dvoje sady pěnových nápisů od Amy Tangerine. Při troše fantazie se z nich dalo něco srozumitelného poskládat.


Veškeré papíry jsou nařezané z jednoho loňského Creative kitu, ve kterém byly i dvě visačky a samolepky.


Další fotofiltr ve funkci rozdělovače.


Fotky z oslavy jsem nakolážovala na malé čtverečky (6 čtverců na formátu 4x6), které se pak daly různě skládat či ořezávat.





Jak už jsem psala na začátku, moc zdobení jsem s sebou nevezla. Hodně jsem používala abecedy a nápisy, ale také průhledné samolepky, které povětšinou lepím hlavně na fotky. Tady jsem je uplatnila i na stránku. Ano, chipboardové ozdoby by byly zajímavější ... ale nebyly k dispozici. 


V druhé části alba je od každé rodiny krátká zpráva a přání. Opět přišel na řadu plotr a Markét mi jména členů rodiny vždy na jednu stránku vyřezala. Děkujiiiii!




A tady už je poslední strana alba, kterou jsem chtěla odlehčit tu tíhu "velkých" narozenin a citově silné vzkazy od nás všech. Musím říct, že to vykouzlilo úsměv na tváři. 


Vlastně celé album byla jedna velká radost! Tohle jsou prostě dárky nad dárky! I proto ten náš milovaný scrapbooking dělám ... Ať máte radostný víkend i vy!

11 comments:

  1. Užasné! Takové dárky jsou nejlepší ;-)

    ReplyDelete
  2. Teda Jani,to je neskutecna nadhera!!! Ja bych byla obrovsky dojata takove album dostat! :)

    ReplyDelete
  3. Parádnì, Jani! Zatlačila jsem slzu dojetí ...

    ReplyDelete
  4. děvčata, děkuji vám, sama jsem měla z albumu nakonec radost a úplně nejvíc jsem byla ráda, že jsem se s tím "nepárala" a během jednoho večera dokončila. Není nad to býti omezená materiálem :D

    ReplyDelete
  5. Jani, to je nádhera - "suprised faces" i ty vzkazy - to jsou tak pěkné nápady, kde ty na to pořád chodíš? ;-) Krásné a dojemné album...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jáji, děkuji! no třeba Markét dělala krásné narozeninové, to byl takový první inspirativní impulz :)

      Delete
  6. Jani, to je nádhera - "suprised faces" i ty vzkazy - to jsou tak pěkné nápady, kde ty na to pořád chodíš? ;-) Krásné a dojemné album...

    ReplyDelete
  7. Jani, je dokonalé! Babička musela být nadšená! ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji, předání bylo opravdu dojemné :)

      Delete
  8. Jani, Ty mě tou nádherou, kterou tvoříš, nikdy nepřestáváš fascinovat! Krásné <3

    ReplyDelete