Thursday, 4 August 2016

Me & Myself ... week 21 "photo album"

Dnes jsem tu s další stránkou z mého alba. Tentokrát jsem k ruce vzala kolekci Dear Lizzy Documentary z jednoho staršího Creative kitu od Papero amo (několik zbývajících papírů najdete TADY).


Tento papír přímo vybízel k vystřižení trojúhelníků a jejich podlepení 3D čtverečky. Původně jsem chtěla stránku udělat jenom z těchto trojúhelníčků, ale to bych se asi ustříhala a hlavně, totálně znehodnotila celý velký papír. V kitu bylo docela dost výseků a krásné zlaté washi pásky. Ty jsou opět na teď tolik oblíbeném platíčku, což je velmi praktické, ale jejich lepivost je hodně slabá. 


Byla jsem trochu bezradná, kam umístit journaling, aby se netloukl s grafickými vzory. Nakonec jsem se musela spokojit s krátkou větou a vměstnat ji na ozdobu.


Děkuji za nahlédnutí, přeji vám krásný den a jdu zase hromadit fotkový materiál na podzimní "prázdninové" lepení.

No comments:

Post a Comment