Wednesday, 31 August 2016

Me & Myself ... week 27 "I love you, man!"

Ve 27. týdnu jsme slavili čtvrté výročí svatby stanováním a bloumáním po krásách Českého Švýcarska. Kempování nás bavilo, jen fakt nesmí moc pršet a sprcha za závěsem taky nebylo úplně to pravé ořechové. Trochu jsem za těch pár let na mateřské zfanfrněla, kdeže jsou ty časy přechodů na těžko a mytí v potoce ... Výročí si tedy žádalo stránku v "mém" albu, čtyři společné roky už nám nikdo neodpáře a ačkoliv je náš bilingvní život přesycen kompromisy, nemohla jsem si vybrat lepšího parťáka pro život (a nadšeného podporovatele mého scrapování - co víc si přát!). 

Konec sentimentální úvahy :). Zmíněnou stránku jsem tvořila ze srpnového simple kitu od Papero amo. Poprvé jsem byla nevěrná svému oblíbenému creativu - dlouho jsem uvažovala, že ho vezmu hlavně kvůli českým materiálům, ale pak jsem si řekla, že jeden kit by mi opravdu mohl stačit. Už tak jich mám víc než dost ...


Využila jsem již vzniklou koláž, kterou stačilo osvěžit rámečkem a doplnit nápisem FOUR vystřiženým z papíru. Taky jsem dala prostor několika "washi-páskám", které jsou báječně lepivé. Jedinou nevýhodou je, že se nedají trhat, musíte stříhat


Na dozdobení stránky jsem použila shluk několika českých výseků a nápisů. Poprvé jsem použila i proužek s čárovým kódem, který normálně používám z druhé strany nebo vyhazuji ...


No, s tímhle báječným kitem mám ještě mnohé úmysly, mimo jiné zpracovat náš výlet do Oxfordu či anglický čajový sedánek. Všechno bude.

PS: Pokud se tu najde nějaká dobrá zkušená duše a poradí mi, jak vyfotit tuhle stránku, aby se mi to neházelo do té modré, budu moc vděčná .... a to jsem to fotila nadvakrát v různou denní dobu ... čím to je?

5 comments:

  1. Krasne Jani, ruzove a pritom chlapacke. A s tim focenim ti neporadim. Zaprve fotis lip a za druhe mne bile stranky vzdy hodi modry odlesk.

    ReplyDelete
  2. Parádní, Jani! :-) Jako obvykle. S focením Ti neporadím, ale upravit se to dá v Picase - výběrem neutrálních barev. Docela mne překvapilo, co to všechno umí. Ale ty používáš Zoner, viď? Možná by to šlo přes nějaký histogram, ale neporadím víc, protože se Zonerem (možná zatím) nepracuji.

    ReplyDelete
  3. Krásná stránka :). Moc ti neporadím, jednou jsem to upravovala po vyfocení. Mně víc vadí to, že jinak mi vyfocená stránka vypadá na displeji foťáku a jinak v počítači :(.

    ReplyDelete
  4. Parádní, Jani! Tenhle kit se mi moc líbil:-) Onehdá mi to při focení dělalo také hodně studené barvy a pomohlo změnit vyvážení bílé z automatiky na denní světlo (nebo jiné které aktuálně máš). A stránky (obzvlášť ty světloučké) fotím na šedé čtvrtce, ale to je asi spíš aby bílá bílou byla a ne aby to zabránilo studeným barvám, myslím..

    ReplyDelete