Sunday, 28 August 2016

Project life kit July/August 2016

Pozornému čtenáři jistě neujde, že vás tu na konci srpna čeká jedna prázdninová inspirace z června ... holt jsem se k prázdninovému lepení vůbec nedostala. Dny strávené doma bych spočítala na prstech jedné ruky, ale byla to opravdu jízda!

A teď již ta slibovaná červnová stránka.


Barevnost stránky byla jasná. Už když jsem u Andrejky viděla kolečkovou fotku, musela jsem si taky říznout. A tak se školková fotka ocitla v citronovém rámečku. Další žluté výseče ozdobily fotku a kartičku.


Tak tohle mě těď hodně baví - lepit nápisy přímo přes fotku!


Této koláži já pracovně říkám "šindelovská", neboť se mi do očí nejvíce vryla právě na Lucčiných krásných stránkách. Dělám je moc ráda, někdy bílý proužek nechám být jak je, ale většinou na něj musím ještě něco napsat. Pro journaling jako dělaný!


Je to dobré. Podzim před námi, dny se zkracují a z prázdninového kitu mnoho neubylo. Teď tedy nastane to pravé letní lepení!


2 comments:

  1. Krásná :) já se můžu chlubit leda tak ... březnem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nerouhej se :) březen je náhodou bomba úspěch ... to dáš, já ti věřím!

      Delete