Wednesday, 14 September 2016

PL challenge September 2016

Září! Už! Nemívala jsem ho nikdy v lásce, asi jako skoro každé dítko školou povinné. Na vysoké už to bylo lepší, ale během učitelských let se mi ta nelibost zase vrátila. No a po několika letech mateřské, kdy nevíte hodiny, natož nějakého měsíce, je zpět, ve vší své parádě školkové, kroužkové, rutinní. Tak proč si září nezpříjemnit třeba novou PL challenge? Tentokráte s opravdu pekelnou podmínkou ...

Podmínka: Řízni fotku tak, aby byla ve dvou kapsičkách. Více na blogu Papero amo (TADY) včetně krásných vzorových stránek od Leuš a Aleny (ta navíc řezala opravdu velkou fotku!).

Podmínka je tedy zdánlivě jednoduchá, ale pro mě to tentokrát bylo veliké sebezapření. Já a rozříznout fotku? Kdo mě už aspoň trochu virtuálně znáte, tak si jistě dokážete představit, jak mé srdce při řezu krvácelo ... no dobře, trochu to dramatizuji. Ale abyste věděli, co za tím bylo. Nejprve jsem totiž řízla do dětí. Fakt! Řekla jsem si "když už, tak už" a všechny ohromím, co jsem nedokázala. Jenže, hned po tom řezu se mi do hlavy začaly drát myšlenky typu "oddělila jsi děti" a "co když je to špatné znamení". Takže děti šly zase k sobě a místo toho jsem řízla do opičí fotky. Trochu jsem musela pozměnit layout, ale co bych pro klid duše neudělala ... prázdné místo na druhé části rozřízlé fotky jsem zaplnila další opičkou. 

Stránku jsem tvořila pomocí novinkové kolekce Léto, kterou navrhla Lucka Šindelková. Je to srdcovka! Báječná rozverná písmenka se mi líbí úplně nejvíc. A ty chipboardové megavelké jsou dokonalé!

No comments:

Post a Comment