Wednesday, 28 September 2016

PL kit Papero amo September / October 2016

Ha, tak takovýto podzimní kit nečekal nikdo! To nás děvčata krásně překvapila! Mám z něho obrovskou radost a hned jsem ho uplatnila na jeden, ještě prázdninový, týden. A kdyby vám ty podzimní barvy přeci jen chyběly, holky uvolnily do prodeje loňský kit navržený Luckou Barabas (tady)




Po veeeelmi dlouhé době jsem sáhla po čtvercové kapse a hned při výběru kartiček zjistila, že to nebyla zrovna vhodná volba. Čtvercové kapsy totiž děsně rychle "žerou" velké kartičky 4x6 (tedy pokud jimi podkládáte fotky jako já)! Takže na tuto stránku padly kartičky hned čtyři. Moc se mi líbí meruňkovo-mentolová kombinace (nebo to jsou jiné barvy?), přijde mi, že se dají naladit k jakýmkoliv fotkám, pro dvojici holka-kluk jako dělané!


Trampolínové fotky mají velký bílý rámeček, který jsem na meruňkové podkladové kartičce musela udělat bílou čtvrtkou.


Sklizeň. Nevím, jak se hodí zásoba samolepek vám, ale mě krásně ke všem podzimním událostem pasuje. A nemusím si kvůli jednomu slovu kupovat celou kolekci "harvest" nebo "thankful". U babičky a dědy se tedy sklízelo vydatně, přesněji sbíralo tak třikrát za den, kompotovalo, povidlovalo, zamrazovalo, pekly se koláče, jedlo se, rozdávalo po celé vesnici a nakonec, když už švestky lezly všem ušima, naházelo se to do sudu! Ooo, bude dobře ...


Chtěla jsem se zeptat, jak se z kitu tvoří vám, ale místo toho vás pobídnu, ať hezky tvoříte a hotové stránky nahrajete do našeho PL kitového alba na facebooku. A můžete i vyhrát krásné kartičky!

No comments:

Post a Comment