Monday, 19 September 2016

The very first workshop across the border .. with Paige Evans!

Miluji tyhle spontánní akce. Kdo by tušil, že z jednoho kina a posezení se scrap kamarádkami se vyklube parádní zahraniční výprava na workshop s Paige Evans! Logistika byla trochu náročnější, přeci jen jsou to čtyři hodiny jízdy. A tak jsme vyrazily už v pátek večer. Dianka nám zajistila parádní ubytování kousek od německých hranic (Statek Bernard vypadá víc než dobře a program, který nabízí, určitě někdy vyzkoušíme s rodinou). Hodilo se, že začátek kurzu byl až na 10. hodinu, nemusely jsme tedy vstávat tak časně. Do Ebernu to z Chebu byly asi dvě hodiny.

 
Fotek mám opravdu hodně, ale hlavně z cesty tam. Během kurzu jsem byla ráda, že jsem ráda a na foťák ani nevzpomněla. Cestou zpět se zase probírala taková krásná témata (jakože charismatičtí muži) a tu náladu v autě by žádná čočka stejně nebyla schopna zachytit ...

Takže tady máte tu nejstatečnější ... naši paní řídící, která to celé odřídila tam i zpět a absolutně bravurně. Prostě ženské jsou nejlepší řidičky!


Objednávka večeře online ...


 .. takže jen jsme sedly ke stolu, už se neslo na stůl!



Sobotní ráno. Pro změnu opět prší ...


Jedna benzínová káva.




 Neomezená rychlost na německé dálnici byla opravdu výzvou.


 Di kontrolovala mobilový směr ...


 .. a Míša jistě v duchu plánovala své romantické scrapování. 


 Jsme tady!!!


 Takže to chce selfieeeee ..


.. a poslední úpravy!


Lehce po 10.hodině to všechno začalo. Termín "scrap maratón" by to celé vystihl nejlépe. Na plánu totiž byly 4 nádherné layouty, které jsme měly stihnout během 6 hodin! Ještě teď se ze mě kouří .. 


První layout byl úžasně květinový, něco, co si doma díky výřezu z plotru prostě neudělám. Největší zábava byla pohrát si s barvami okvětních lístků a tvořit kytičky. Tohle je na Paige layoutech nejlepší, ačkoliv všechny tvoříme ze stejného materiálu stejnou kompozici, výsledek je vždy jiný. A zajímavý!




Mám ráda většinu Paige stránek, ale druhý layout mi do oka nepadl. Líbilo se mi šití a trhání papíru, ale původní šitá srdíčka jsem si předělala do trochu jiné kompozice. Navíc jsem jako podklad použila bílý papír, který lépe ladil k svatebním šatům. Srdíčko jsem vyšila modrou bavlnkou, která se hodila k fotkám, ale při výběru papírů zjistila, že nenajdu žadný modrý. Takže se páralo a layout jsem dodělávála až doma, neboť nebyl čas v něm pokračovat ....




Na oběd jsme měly slabou půlhodinku. Trochu jsme u Paige nakoupily, ale po náletu našich německých kolegyň už tam tolik na výběr nebylo. Nejvíc mě mrzí, že jsem si během maratónu nenašla čas prohlédnout si Paige album - protože naživo to musí být ještě větší nádhera, než člověk vidí na internetu. 

Třetí layout byl proužkovaný. O Paige je známé, že využívá jakékoliv malé odstřižky a zbytky a tato stránka je toho důkazem. Zmíněné proužky jsou totiž spodní část papíru s kódem. Já tedy řezala i do papírů, neboť jsem potřebovala lehce podzimní ladění stránky k fotkám, které ještě nemám. Moje první stránka bez fotek, které teprve budu přidávat ...


Poslední stránka byla nezvykle na tmavém podkladu, což bylo opravdu příjemné osvěžení té klasické bílé. Budu muset dělat tmavé stránky častěji. Podklad jsme postříkaly několika cákanci bílé barvy a poctivě vystřihly všechny dané květiny. Na Paige layoutu jsou fotky dvě, já nakonec použila jen jednu, kterou jsem už potřebovala scrapnout a kdy jindy, než teď, že. 




Ještě jsme s holkama neměly dokončeno, bylo něco po třetí hodině, když se některé účastnice začaly balit a postupně ocházely. To už to jako mají všechno hotové??? Nechápaly jsme! V půl čtvrté už tam byla jen naše "Prague group" a bylo nám trapné tam organizátorku a Paige zdržovat, takže jsem dolepily poslední kytičku, vyfotily se s Paige a pod deštníkem opustily místo činu. Sdělování dojmů nám vydrželo až do Prahy ...

Děkuji, holky, že jste byly tak skvělými společnicemi! Velký dík patří především naší paní řídící, Monče, která nás bezpečně dopravila na místo činu a zpět.

PS: Nezapomeňte "skočit" na blog Dianky (to se jistě nasmějete, protože Di má úžasný dar nadsázky a vtipu), kouknout na zamilované stránky Míši (tady) a propracované stránky Monči (zde).

9 comments:

  1. Tak ta stránka s tmavým podkladem nemá chybu!!

    ReplyDelete
  2. Me se moc libi ta kytickova...

    ReplyDelete
  3. Tak ta bílá čtvrtka je mnohem lepší než žlutá :D Krásný!

    ReplyDelete
  4. Ano, ta tmavá stránka je krásná!!! Ale vlastně jsou všechny super! Krásný zážitek, holky!

    ReplyDelete
  5. Veliká nádhera holky! Musel to být skvělý zážitek. ❤

    ReplyDelete
  6. holky, děkuji moc! byl to zážitek a tedy koukám, že tmavá vede .. ale co já budu dělat s těmi bílými papíry? :D

    ReplyDelete
  7. Janí, nááádherné stránky!! Neuměla bych vybrat, která u mě vede ;-) Musel to být parádní zážitek. Jste mě inspirovaly a toužím si s Paige také někdy v životě zatvořit ;-)

    ReplyDelete