Friday, 7 October 2016

Me & Myself ... week 31 and the best cream tea EVER

Jak už jsem naznačila v mém "nestíhám" článku (pokud se chcete uklidnit, tak si ho dejte ještě jednou - TADY), trošku jsem přehodnotila tvoření stránek do mého alba Me & Myself. I když mi jednotlivé stránky nezaberou tolik času (no, tato šicí je výjimkou), není moc kde brát, a tak je třeba nasadit čistě selektivní přístup - budu scrapovat pouze a jen ty největší srdcovky (přece jen v tom množství fotek jsou některé nakonec zbytečné) a budu scrapovat, když bude nápad nebo kitová inspirace. Tak, snad to do konce roku nějako doklepu, eh, dolepím ...

Dnešní stránka je příkladem "nápadu". Když už teď pořád řežu nápisy, tak jsem si chtěla vyzkoušet vystříhaný nápis. Materiál je ze srpnového Simple kitu a ten kytičkovaný papír se mi tak moc k šálku čaje hodil! Jednotlivá písmenka jsem si předkreslila, vystřihla, rozmístila a prošila. No a pak už ani nebylo co vymýšlet, protože nápis zabral většinu stránky ...


Několik šicích detailů ...


.. a journaling. Cream tea - tuhle anglickou specialitku vám vřele doporučuji. Před mnoha lety jsem nechápala, "jakože krémový čaj? To mi daj do čaje šlehačku?" .. Ale je to láska, sladká, sytá a hříšná. Dostanete konévku černého čaje a menší konévku mléka, protože jaký by to byl anglický thé, kdyby byl bez mléka. A teď přichází ta nejlepší část - k čaji patří, ideálně domácí, "scone", jahodová marmeláda a "clotted cream" (což je supertučná superhustá vysrážená smetana). Daly byste si?


V poslední době se moc rozpovídávám o věcech, které se scrapem toliko nesouvisí, takže se s vámi aspoň scrapově rozloučím. Krásný tvořivý víkend!

No comments:

Post a Comment