Thursday, 20 October 2016

Me & Myself ... week 36 "the pianist"

Z aktuálního creative kitu od Papero amo vznikla i tato malá stránka do mého alba. Černobílá fotka mi hrála do noty. Kit je docela pestrý a já má vždycky pocit, že s černobílou fotkou to líp zvládnu. Prostě neumím dělat tak krásné hýřivé projekty jako Silvi nebo Alona, jejichž styl fakt obdivuji!

Původní proužkovací záměr pohořel, ve výsledku mi zbyly proužky dva - ten černý puntíkatý a ten s čísly. Proužkovaný je i papír. Tím, že je fotka "městská" a zachycuje duši hladící moment na pražském nádraží, doplnila jsem ji několika vystřiženými domečky.


Vidíte tu krásnou gumovou kytičku v rohu fotky? Ta sem prostě musela přijít. V albu mám stránky bez kapes, komplet hmatací, takže si její zajímavou texturu můžu znova připomínat.


Jakože je toho na té stránce dost, ale tak když už, tak už. Příště se zase zklidním.


Krásný čtvrteční den vám všem!

No comments:

Post a Comment