Monday, 3 October 2016

PL challenge October 2016

Řijnová challenge bude trochu pracnější, ale o to kreativnější. Tématem jsou razítka a narazítkovaný kartičkový podklad. Vždyť není nad to vytvořit si vlastní kartičky!


Podmínka: vytvoř si vlastní kartičky pomocí razítek.

Pro vzorový projekt jsem použila cestovatelské kartičky od Lucky Šinelkové. Jsou parádní! Když jsme letos podruhé letěli do UK, schválně jsem se snažila fotit ty samé věci a situace, abych vytvořila stránku podobné té předchozí. Nakonec se mi nechtělo mít v albu podobné stránky, a tak jsem to trošičku obměnila.

Kartičky jsem vyráběla dvoje, jednu letadlovou a jednu vlakovou. Přiznám se, že padlo hodně pokusů, nevěděla jsem, kterým směrem natočit letadla a nebo jestli nemít kartičku narazítkovanou celou. Nakonec jsem zůstala u pruhu v horní a dolní části.
 




Tuhle "odletovou" fotku dělám pokaždé. Jednou je asi naskládám vedle sebe a budeme sledovat, jak nám děti rostly a jak se osamostatnily v tahání kufrů. I když, kufrová výbava zůstává stejná, nějak se všichni musí poskládat do jednoho zavazadla a pár příručních.


Moc se těším, co s razítky vymyslíte vy. Další inpiraci najdete v projektech Leuš a Alči na blogu Papero amo - TADY.

No comments:

Post a Comment