Monday, 31 October 2016

Project Life kit September / October 2016

Již tradičně na konci měsíce je tu další ukázka z aktuálního PL kitu od Papero amo. (Jakože chápete, že již brzy bude letošní poslední kit?) Miluju ty netradiční barvy! Tentokrát se mi hodil začátek září a naše cesta do školky. 


Trochu jsem se prala s čtvercovým designem kapes. Kartičku Zpátky do školy se mi napoprvé nepodařilo zakomponovat, a tak jsem u švagrové vyškemrala novou (ještěže nemá dítko školkou povinné) a znovu to celé přelepila. 


Mám takové svoje pravidlo, že do malých kapsiček dávám jednu, max. dvě velké fotky 3x4. Zbytek stříhám z koláží a podložím kartičkou. Přijde mi, že to stránku provzdušní a odlehčí.


Už troubějí ... Jelínci jsou super, doufám, že budou i na zimních kartičkách. Už brzy!! Těšíte se?


Báječné stránky od Leuš a Alči najdete na blogu Papero amo - ZDE.

2 comments:

  1. Jani, teď ještě bedlivěji než dřív sleduju, jak ty PLkové stránky skládáš. To ty vážně umíš!!! Naprosto chápu to osobní pravidlo s 1-2 fotkama do malých kapes...to je přesně jedna z věcí proč se mi tvoje stránky tak líbí! Už mám taky nachystanou a upravenou várku fotek, už jen jim vymyslet formát:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Janiiii, děkujiii! Teda, já se na ty tvoje stránky tak mooooc těším!

      Delete