Thursday, 13 October 2016

the joy of shopping...

Kdo by to byl řekl, že budu někdy blogovat a psát o tvoření? No já tedy určitě ne ... dneska jsem si totiž všimla, že tohle je dvoustý blogový příspěvek, který píšu. Za dva roky existence tohoto blogu. A tak bych chtěla poděkovat všem vám, kteří to všechno čtete, inspirují vás moje pokusy a hlavně, že mi dáváte úžasnou zpětnou vazbu, která mě "žene" dál. Děkuji! Moc!

Dnešní dvoustý příspěvek je "shoppovací". Po nějaké době jsem se nechala zlákat novinkami (více v eshopu Papero amo) a bylo mi jedno, že kit přijde o něco později ... Však kdo by odolal, že?



Dopsal mi permanentní popisovač fotek. Papírnictví daleko, a tak když děvčata naskladnila, tak jsem si ho hned musela pořídit (tady). Má super tloušťku a je v různých barvách!



Kaligrafické pero! Jak jsem bez něj mohla být. Živě si pamatuji, jak mi ho ukazovala Anička a já si říkala, stejně neumím kaligrafii, tak co s tím! Jenže, když už ho máte, tak to zkusíte. A zjistíte, že to ale vůbec není špatné a že s tím perem to prostě JDE SAMO!



Čas od času je potřeba doplnit thickersky. Dělají totiž ty nejluxusnější nadpisy. Černá je klasika, ale růžovo zlatá? Tak to je skvost, to jsem musela mít.




Máme za sebou narozeniny, ty synátorské. No a klučičí kolekce COOL KID od Crate Paper, která je fakt povedená, nesmí chybět! Dřevěné výseky a chipboardy jsem brala hlavně kvůli autu, dinosauří papír je zase na přáníčka pro dinomilovníka synovce. 



A to nejlepší nakonec. Něžná krása od Maggie Holmes, kolekce Gather! Já nevím, jak vy, ale já miluju všechny její kolekce! Jsou tak krásně holčičí, romantické, jemné a něžné! A tentokrát i s baletkou!! To jsem tam nemohla nechat a už se těším, až oslavíme narozeniny (prý mám na dortu udělat baletku - uaaa) a půjdeme na baletní premiéru Malé mořské víly. Lépe to prostě vyjít nemohlo!


Samozřejmě, došel mi i novinkový Planner kit a dle mého je jedním z nejvydařenějších! Meruňková, mint a zlatá! Nádhera!



A co jste z novinek ukořistili vy?

2 comments: