Monday, 17 October 2016

the one with the 60th birthday ...

Mám nové předsevzetí - vytvořit alespoň jednu stránku z novinkového Creative kitu. Nejenže to půjde na Papero amo blog (což mě navíc nutí k tomu, abych to do určitého data stihla a taky aby to bylo ke koukání), ale krásně mi ty stránky pak přibývají. Tento layout je typickým úkazem prázdninového restu. Možná si pamatujete, jak jsem k 60. narozeninám naší milé grandma vytvářela minialbum (více ZDE), ze kterého mi vlastně zbyly akorát fotky na blogu. A tak bylo potřeba něco z té velké události přenést i do velkého alba. 

Původním záměrem bylo vyvolat "šokované" fotky černobíle a udělat z nich podkladovou stránku pro velkou barevnou fotku. Ale pak přišel nápad a zase to všechno bylo jinak ...


Když už šedesáté narozeniny (jakože kdo by to naší grandma hádal), tak ať je to vidět. A když už číslo, tak MEGA číslo! Snad se na mě nebude maminka zlobit, že tam není její milovaná 29...  

A jak jsem to udělala? Na druhou stranu bílého papíru jsem si předkreslila číslice a odlamovacím nožem vyřízla (mám teď řezací období a vy si můžete vyzkoušet řezací challenge TADY). Vybrala jsem si podkladový papír z novinkového Creative kitu a k němu washi páskou v horní části ten bílý přichytila. Potom jsem glossy lepila malé čtvercové fotky. Lepidlo Glossy accents bylo v této chvíli opravdu dobrá volba, nezasychá ihned, a tak jsem mohla fotku dobře zasunout a napasovat, aniž bych ji trhala i s podkladovým papírem. Jakmile bylo tohle hotovo, tak jsem měla nejhorší za sebou. Poté již stačilo bílý papír pořádně přilepit, číslice obšít (padl na to nejeden díl seriálu) a dozdobit hlavní fotku.



Přiznávám, trvalo to dlouho a pár povzdechů (i nadávek) ta stránka taky slyšela, ale mám z ní radost a ehm, pořád se na ni chodím koukat ... Tak třeba inspiruje i vás.

No comments:

Post a Comment