Saturday, 19 November 2016

cards made with love .. for charity sale

Letos jsem nedoufala, že to stihnu. Pořád se objevovaly nové povinnosti a navíc se mi do vánočního tvoření ještě tolik nechtělo, když jsem v našem PL albu teprve načala podzim. Ale stihla jsem to a doslova za pět minut dvanáct (přesněji do jedné hodiny ranní) vyrobila pár vánočních přáníček pro charitativní prodejní akci Wakitaka.



Přáníčka vyrábím už tradičně, letos to je třetím rokem. Mrzelo by mě, kdybych tradici porušila. Už kvůli zakladatelce charity (a mé dobré kamarádce) Kláře Kappala, která do tohoto projektu dává tolik času, energie a hlavně srdce. Její charita Wakitaka Charity je tak trochu jinou charitou, tedy alespoň pro mě. Všichni dělají svoji práci dobrovolně, VŠECHNY peníze (a to opravdu do poslední koruny) z prodejní akce jdou na vzdělání dětí v Africe. A to mi je na tom asi nejsympatičtější, protože vzdělání a nějaké hodnoty mohou přinést lepší budoucnost (ne shazovaní vody a jídla z vrtulníku, když to takhle řeknu). Pokud chcete o této organizaci zjistit více, veškeré informace najdete na facebooku - TADY nebo na stránkách charity - TU. A kdybyste se chtěli na prodejní akci podívat, zavítejte v neděli 20. 11. 2016 do Malostranské besedy. 


A teď k těm přáníčkům. Jak jsem již zmínila v úvodu, vznikala tryskovou rychlostí a je to taková směska stylů a nápadů. Prostě jsem chaoticky zkoušela, co dokážu rychle vyrobit ...

První várka - embosovaný podklad, jedna sněhová vločka vyřezaná na bigshotu z třpytivé moosgumi a kroucený provázek.

Pak jsem si vzpomněla na jednu pinterestovou inspiraci a washi pásky do tvaru stromečku. A jelikož teď visím na tom instagramu, tak jsem nemohla z hlavy dostat nádherná přáníčka od Adél, weddingsbyadlina. Protože ta jsou skvostná! Razítko Papero amo, bílý embossing (a zlatý) a trochu watecolouringu. 


Poslední dvě přáníčka jsou jeleno-losí (nebo je to sob?). Jedno dokonce vyšívané, které je teď příčinou toho, že asi zase budu muset hodně vyšívat, neboť jsem u něj začala sledovat jeden seriál ... a to se přeciž musí dokoukat!


A teď jenom doufám, že se přáníčka budou líbit a prodají se a já přispěji svou troškou do mlýna - tedy na vzdělání dětí z Wakitaky.

6 comments:

  1. Jsou krásny, Jani, a ještě hezčí, protože jsou dobročinný :) <3

    ReplyDelete
  2. Jani, to je nádhera! Škoda, že o projektu slyším poprvé, taky bych nějaké kousky přidala...Kouknu ale na stránky, určitě to není poslední akce. ;-) ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. jéé, Adél, tvoje přáníčka, to by bylo úžasné! Prodejní akce je jednou do roka, většinou v listopadu, tak se tam třeba příští rok sejdeme :) děkujuuuu a děkuju za krásnou inspiraci!

      Delete
  3. Nádherný přáníčka Jani :-) Hlavně watercoloring :-) My se Wakitaky taky kdysi dávno zúčastnili, manžel tenkrát celou akci fotil a prodával tam s dalšími fotografy fotografie. Byla to skvělá akce, další nám pak časově nějak nevycházeli, tak to budeme muset zase brzy napravit :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji, Péti! Tedy, ten svět je malý! Já se tam taky dostala zatím jen jednou a letos to bohužel taky nedopadne, jsme všichni nějak nemocní. Tak aspoň že ta přáníčka dopadla :)

      Delete
  4. Krásná přáníčka Jani, jedno hezčí jak druhé ...

    ReplyDelete