Sunday, 6 November 2016

PL challenge November 2016

Nemohu uvěřit, že se letos už jenom dvakrát vyzveme. A asi to bude hoooodně napínavý, protože třeba prosinec bude v duchu vánočních příprav a tvoření asi odsunete až .. třeba na nový rok jako já. I přesto, velké díky, že zkoušíte nové věci na svých PL stránkách a že nám posíláte toliko prima povedených stránek! Baví nás to!

V listopadu nad podmínkami zajásají všichni, kteří ustavičně na svých stránkách bojují s místem (jako třeba já!). Zkusíte si totiž vyrobit/ušít/slepit kapsu, kam všechny ty další fotky či vstupenky můžete krásně uložit. 

Podmínka: vytvořte na své PL stránce v rámci jedné kapsy (nebo přímo na ni) papírovou/vellumovou kapsu na upomínkové předměty či další fotografie - pozor, odklápěcí kartička není kapsa.

Při výrobě kapsy jsem si vzpomněla na báječný kurz s Teresou Collins a její obálkovou kapsu. Živě si pamatuji, jak nás instruovala přestřihnout velkou krásnou obálku v půl (ach néééé). Poté jsme polovinu obálky strčily do kapsy a pochopily, že je to vlastně dost geniální! Stránku jsem tvořila do ořízlé PL kapsy s ležatými 3x4 kapsami.


Vzala jsem tedy k ruce jednu pidi obálečku od přáníček, trošku ji ořízla a uzpůsobila na velikost kapsy. Klopa obálky taky potřebovala lehkou úpravu tvaru a oživení pomocí nalepené PL kartičky. Pak už stačilo jen obálku zastrčit do kapsy, klopu nechat přečnívat a aby neodstávala a obsah nevypadával, zasponkovat.


  Dovnitř se mi výborně hodily fotky, které svojí zeleností značně neladily se zbytkem stránky a také kartička s journalingem.


Přidáte se a vymyslíte nějakou zajímavou kapsičku?

PS: Alča svoji extra fotku schovala do foktové kapsičky, Leuš si vyhrála se zašupovací. Obě stránky najdete na blogu Papero amo - TADY.

No comments:

Post a Comment